Biranda kapı açıldı. İçeriye şeyma geldi. Gözleri kan çanağı olmuştu. Hemen bana sarıldı. Yarama geldiği için istemeyerek inledim. Oda
- özür dilrim tatlım beni çok korkuttun. Aslında az önce ailemi hatırlamaya başlamıßtım. Ve hemen soruyu sordum
- ailem nerede . Oda üzgünce
- canım söyliycem ama sakin olacaksın. Ben biraz endişelenerekte olsa tamam dedim.
- ailen seni ararken bir tane tır üzerlerinden geçmiş dedi. Ben donakalmıştım.benim yüzümden herşey bütün olanlar yaşananlar hep benim yüzünden. Keşke onların yerinde ben olsaydım. Ağlamaya başladım. Ağladım, ağladım, ağladım. Artık öleceğimi hissediyordum. Şeyma beni teselli ediyor artık ağlamamam gerektiğini söylüyordu. Artık kendime gelmiştim. Bugün taburcu olacaktım. Üzerimi giydim. Ve şeyma ile eve gittik. Ev bomboş sessizdi. Ağlamaya başladım. Neden ben niye ben diye. Kaderimde bu varmış deyip odama çıktım.
.........................................................................................
Şeymanın ağzından
Gece su içmeye kalktığımda derya yoktu. Tuvalete , mutfağa, hatta ----ya-tak odasina ---- bile baktim yok. Şimdi telaşlanmıştım. Hemen annesini babasini kaldirdim. Olayi anlattim. Herkez telaşa kapılmıştı. Hemen yola çıkıp aramaya başladık. Bana mesaj sesi geldi baktim ve şöyle yaziyordu. Derya okur kaza geçirmiştir . ......... hastanesindedir. Hemen deryanin annesini aradim. Bir yabanci ses
- hanımefendi sakin olun yakininiz bir kaza geçirmiş malesef sizlere ömur. Hemen telefonu kapattim. Ne diyorlardi lan hemen taksiden indim. Oda numarasini aradim ve buldum. Yolda hep ağlamiştim. Kiz ne çok şeyler yaşadi diye. Hemen ona sarildim. Oda inledi. Özur diledim. Ve olayi açikladim. Çok ağladi. Taburcu olmuştu. Hemen eve girdik. Ağlamaya başladı. Hemen odadina çekildi. Yarim saat sonra ailesinin cenazesi varmiş. Çok durmadik çünkü kiz ağlamaktan orangutana dönmustu. Şaa yapmiyorum gerçekten. Hemen ona evde bir fikir sundum.
Yarın yurtdışına gidiyoruz dedim en neşeli sesimle. Oda
Neee dedi.
Bölu sonu baya kisa oldu. Çünku metrodaydim yeni b daha uzun olucak. Size kiyamadim ama bu sinir geçmezse yb yazmam 4 5 gu yazmam ona gore sağlicakla kalin kuzularim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATImIN ÖKÜZÜ
Romancedaha yeni hikayem Acemi olabilirim kusuruma bakmayin hikayem bir kizin tatli duygusal ve üzücü günlerini anlatıyor iyi okumalar