I.

4 1 0
                                    

Ahoj, jmenuji se Jakub, jsem nenormální šestnácti letý kluk a chodím na střední školu, nemám žádné kamarády a někdy mám pocit, že i rodinu.
Když mamka ještě byla s tátou, zažíval jsem dětství jako každé malé dítě, ale každé manželství jednou končí, bohužel i to mých rodičů.
Mamka byla celkem v pohodě, taková jakou má každý rád a může jí věřit, jenže potom domu pozvala jejího nového přítele, jmenoval se Jarda. Už od začátku se mi nelíbil a viděl jsem že já jemu taky ne.
Uběhlo pár měsíců, mamka s ním byla šťastná, on s ní taky a já? Já zažíval to nejhorší dětství, stal se ze mě strašný anti social a na kamarádství se mnou se zapomnělo. Můj otec si mezitím našel nějakou krávu z Aše a zapomněl že má syna, úžasný otec.
Chodíval jsem ven jenom se psem nebo s košem, jinak vůbec. Čas šel a já s ním a poznal jsem na instagramu jednu krásnou dívku, Lucinka, na její krásu a na to jméno myslím každou vteřinu svého života. Když byla u mě, v ten den ji poznala mamka s Jardou, Jarda žárlil, viděl jsem to na něm, pořád byl zamračený a koukal se po nás, idiot. Večer jsem šel odvézt Lucinku domu, neexistuje že by šla sama domu, to ji nedovolím. Když jsme dorazili, já se s ní rozloučil a jel zpátky domů. Doma mi mamka říkala co si myslí o Lucince, líbila se jí a Jarda? Řekl hezká a byl ticho, žárlil jako nikdy předtím.

Falešná Rodina Kde žijí příběhy. Začni objevovat