(5.Bölüm)KAÇIRILMA

75 9 5
                                    

Hatırlatma

Nefes nefese uyandım.Bu gördügüm rüyayda neydi ve ne anlama geliyordu ve kafamı kaldırmamla kapıdan çıkan kişiyi gördüm.Siyah pelerinli kişi de kimdi?
En önemlisi tehlikedeyim ve tarih tekerrür ediyormuş.Kapıdan çıkan kişiye bakmaya gidemedim çünkü şuan çok korkuyorum.Eğer o gerçekten yüzyıllar önceki kişi ise ona güveniyordum. Bunların anlamını çözene kadar kimseye söylemiycektim.Dur bidakka!
Ya yüzyıllar önceki kişi ölmediyse.Bay Mccroy cadı olduğunu söylemişti ve eğer cadıysa büyüyle bişeyler yapabilirdi belki hayatta kalmak için.En önemlisi kapıdan çıkan pelerinli kimdi ve onunla alakası var mıydı?

################################

1 hafta sonra...

Aradan 1 hafta geçti ve yavaş yavaş burada ki düzenimi oturttum.Artık Alyssa ve Ariel ile olduğundan daha da yakınız.1 hafta önceki rüyanın hala peşindeyim ama tabiki de gizli gizli.Nedense rüyamda ki kadına çok güveniyorum bu yüzden de kimseye bişey söylemedim.Bizim grupta dahil olmak üzere.Ders programını 1 hafta önce aldım ve derslerime düzenli olarak ta devam ediyorum.Öğretmenlerin neredeyse hepsi bana çok ılımlı yaklaşıyorlar.Bazıları ise kraliçe olduğum için'kraliçe olman bişey değiştirmez' yada 'kraliçesin diye kendini bişey sanma' gibi laflar söylediler.Bakın söylediler diyorum çünkü artık söyliyemiyorlar.Tabikide kraliçe olduğumiçin kendimi üstün görmüyorum ve o yönümü kullanmaktan nefret ediyorum ama bazen mecburen gerekiyor.Deminden beri bana seslenmeye çalışan Alyssa'yı şimdi duyuyorum
"Cheryl deminde beri kime sesleniyorum ben biz çıkıyoruz haberin olsun.Sen bugün hangi binadasın?"
"Irklar akademisinde olucam canım ama son 2 ders senin yanına gelicem ateş elementi dersim var biliyosun Bayan Silvio'yla birbirimizi çok(!) Severiz"dedim ve kahkahalarla gülmeye başladık"Neyse canım ben gidiyim artık Aaron beklemesin"
"Hıhı bekletme sen Aaron'ı"Ariel konuşmaya birden dahil oldu ve Alyssa ile ikisi kıkırdamaya başladı.Onlara anlamsız bakışlar atmaya başladım ve görüşürüz diyerek odadan çıktım

################################

Aaron'la birlikte sınıfa geldik ve oturduk ve sohbet etmeye başladık
"Görüşmeyeli nasılsın Cheryl"
"Aaron alt tarafı 6 saattir görüşmüyoruz"Aaron bu dediğime bişeyler homurdandı ama anlamadım.
"Naber bebeğim"kafamı kaldırdım ve kim dese beğenirsiniz Zack!(hatırlamayanlar için 2.bölümde Cheryl okula giriş yaparken ona sataşan kişi)
"SEN KİME BEBEĞİM DİYOSUN LAAN!"diye Aaron bağırdı.
"Sakin ol Aaron"dedim.
"Evet Aaron sakin ol ben kraliçeciğe dedim"dedi ve iğrenç bir kahkaha attı.Birden nerden geldiğini anlamadığım güçle hızls masayı ittirdim ve aynı hızla onu duvara yapıştırdım(vampir hızıyla)Zack buna şaşırdı ve sonra gülmeye başladı.Çalıştı desek yeridir çünkü boğazını sıkıyorum ve gözlerimin ve yüzümün değiştiğini hissediyorum çünkü çok sinirliyim
"Bir.daha.bana.bebeğim.dersen.bunu.söyliycek.bir.ağzın.OLMAZ!"dedim üstüne basa basa ve sonunda sesimi yükselttim
"Öyle olsun bakalım kraliçecik ama unutma daha çok görüşücez"dedi ve göz kırpıp gitti.
"Hey! Ne oluyo burda?"dedi birisi ve öğretmendi ama ne öğretmen ohaaa!
Oda bana baktı ve çarpık bi şekilde gülümsedi bende ona gülümsememle kolumdan çekilip sıraya oturtulmam bir oldu.Hadi tahmin edelim sizce bunu kim yaptı.Tebriklerr tabikide Aaron ona ters ters baktım ve sonra tekrar hocacığıma baktım.
"Merhaba çocuklar! Ben Marcus Hed bundan sonra temel vampir bilgisi derslerini birlikte işliyeceğiz"
Dedi konuşmanın %75'inde bana bakarak.Tabi bende ona.Yanımda sinirden kuduran Aaron'ı görmezden gelirsek.Ne oldu da sinirlendi bu şimdi.
"Duyduğuma göre majesteleride bu dersteymiş"
"Evet öyleymiş"
"Tatlım adını bana söylermisin?"
Memnuniyetle gülümseyip başımı salladım ve"Tabiki de Cheryl Hershlag"
"Dersime katılmanızdan onur duyarım majesteleri"

Aaron'ın ağzından...

Sinirden birazdan şu hoca bozuntusunun kafasını koparıcam.İkı saattir Cheryl'e yürüyo hatta maraton koşusunda ama hanımefendinin hoşuna gidiyo.Tamam biraz(!)yakışıklı olabilir benim kadar olmasa da.Bak bak hareketlere bak bide Cheryl'e gülümsüyo.Tanrım! Sn benimi sınıyosun.Şimdi diyeceksiniz ki sanane bundan ama sinirimi bozuyo kimse benimkine bakamaz.Nerden seninki oluyomuş diyosunuz ama onu ilk gördüğüm günden beri o zaten benimkiydi.Bunu bizim çocuklar biliyo zaten ama daha Cherly'nin bilmesine zaman var.Zaten şu Zack'i de halletmem lazım.O bebeğimi ona..... neyse işte şimdide Marcus çıktı.Derken zil çaldı ve ben Cheryl'yi kolundan tuttuğum gibi dışarı çıkarttım.Bana şaşkın şaşkın bakıyodu.Tanrım böyle ne kadar tatlı olduğunu ve onu öpmemek için kendimi zor tuttuğumdan haberi varmı acaba ? Koca bir HAYIR! Hemen onu kantine götürdüm ve iki paket kan alıp biryere oturttum.
"Aaron neden alalacele beni çıkarttın?"
Çünkü o adamla aynı ortamda olmana deliriyorum.
"Acıktım Cheryl olamaz mı? Hadi konuşucağına iç şunu sende açsın biliyorum"
"Peki"dedi ve içmeye başladı.

Cheryl'nin ağzından...

Ne oldu şimdi buna.Çok garip davranıyo.Off Aaron seni çözemiyorom.Acaba beni Bay Hed'den mi kıskandı.Sonra bunun çok saçma olduğuna kanaat verdim ve hemen vazgeçtim.

4 saat sonra..

Şimdide Ateş Elementi dersime gidiyorum.Sevgili Bayan Silvio beni çok özlemiştir eminimki.

"Cheryl gel yanıma burdayım!"
"Tamam Alyssa bağırma geliyorum"
Zaten sınıfa girdiğimden beri başlayan fısıldaşmaları saymıyorum bile.
"Birazdan Silvio'da gelir.Eee sen ne yaptın?"
"Yaaa Alyssa temel vampir becerileri dersine yeni bi hoca gelmiş bi görsen Tanrımm! Çok yakışıklıydı"
"Sen böyle diyince bende merak ettim"
Biz böyle konuşurken Bayan Silvio geldi.
"Hemen oturun ve sayfa 286'yı açın."
Eee biz sınav olmuştuk kağıtlarımızı göstermiycekmi bu şimdi ama zorunda neyse bişey demiyim belki dersin sonunda göstericektir."
Ordan adını bilmedeğim bi çekinerek elini kaldırdı"Şey Bayan Silvio"
"Evet"
"Sınav kağıtlarımızı yine göstermiycek misiniz"
"Her seferinde şunu sormayın artık eğer bakmak istiyorsan bak ama hata yoksa 20 puanını kırarım"dedi.Kız umutsuzca yerine oturdu ama az önce yine dedi demekki daha öncede aynısını yapıyordu.Buna el atmanın sırası geldi de geçiyo.
"Bayan Silvio"
"Bayan Hershlag"
"Hemen sınav kağıtlarını dağıtır mısınız?"
"Az önce dediğim 20 puan sizin içinde geçerli"dedi ve sinsice gülümsedi ama ben seni kibarca uyardım dimi sen kaşındın.Vampir hızınla hemen yanına ulaşıp dibinde bitiverdim.
"Size.hemen.kağıtları.dağıtın.dedim.ve ayrıca herhangi kimseden puan kırmaya kalktığınız taktirde kraliyet kanunlarınla hareket etmekten çekinmiyceğimi bilmenizi isterim"
Sinirle soludu ve "Herkes gelip kağıdına bakabilir" "ve" "Ve kimseden puan kırılmıyacak" dedi ve kağıtları dağıttı.Bende dahil olmak üzere kağıdımı aldım çünkü bu notu almam mümkü değil.Kağıdıma baktım ve ne görüyim 100'lük kağıda 45 vermiş.Kesin kraliçe olduğum için yapıyo biliyorum sinirle hemen yanına gittim ve bağırarak
"BU NEE!"
"Bi yanlışlık o-olmalı"
"Demek yanlışlık KASTEN YAPTIĞINIZI BİLMİYOMUYUM BEN!"
"Hemen düzeltirim lütfen sakin olun"
"Siz durun bunu bence Bay Mccroy'da bilmeli ne dersiniz?"
"Lütfen söz veriyorum majesteleri bidaha böyle bişey olmayacak lütfen"
Kapıdan çıkarken kolumu tuttu ama Alyssa'ya attığım bakışla onu aldı.Arkamdan hala söylendiğini duyabiliyorum her şeyine tamam dedim ama bu bardağı taşıran son damlaydı.Tam Bay Mccroy'un odasına ulaşmıştım ki kolumdan tutulup çekilmem ve tam bağıracakken ağzımın kapatılıp bayılmam bir oldu.Son duyduğum şey ise
"İyi uykular BEBEĞİM" oldu.
Gerisi ise sadece karanlık...

SINIR:5 OY
            5 YORUM

Efsanevi Element Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin