Augusztus 30. A gólyatábor

2.1K 44 4
                                    

Sziasztok, én Rentai Reni vagyok, 14 éves. Már 11 éve tornász vagyok, és már nyertem junior olimpiát is. Már elég régóta taekwondozok is, piros övem van.
Ma van a gólyatábor ahova nagyon akartam menni, mert ma megismerem az új osztálytársaimat.
Reggel korán keltem, mert kicsit izgultam. Lementem a konyhába, ahol anyu rántottát készített. Anyu nagyon jól főz. Megreggeliztem, felvettem egy laza nyár végi szettet, felkaptam a sporttáskámat, majd elindultam a Szent Johanna Gimnáziumba.
Útközben felidéztem magamban a nyári versenyem zenéjét és azt hallgattam. Mit is mondjak, szép emlékek kötnek ehhez a zenéhez.
Amikor odaértem, megláttam egy csapatot, akik elég hangosak voltak.
Egy 50-es éveiben járó férfi odalépett hozzám.
-Jó napot, maga az egyik új diák?-kérdezte meg ezt az elég nyilvánvaló tényt.
-Igen, Rentai Renáta.
-Akkor az az osztályod, a 9/B.-mutatott a hangosabbik csapatra.
Odaléptem hozzájuk, és megálltam mellettük.
-Sziasztok, ez a 9/B?-kérdeztem, mondjuk tudtam, hogy ők azok de hülyén nézett volna ki, ha csak ott állok. Egy hippi szerű lány odalépett hozzám.
-Igen, ez a 9/B. Én Bencze Virág vagyok, te ki vagy?
-Én pedig Rentai Renáta.
-De jó! Ülsz mellém a buszon?
-Persze.
Fölszálltunk a buszra, és leghátra a hármas ülésre. Egyszer csak odalépett hozzánk egy lány.
-Szatmáry Kinga vagyok, te ki vagy?
-Rentai Renáta.
A lány, ezek szerint Kinga odaült hozzánk. És elindultunk Gyenesdiásra.

Szjg másképpWhere stories live. Discover now