Kysset

15 0 0
                                    

Jeg satt meg ned i sofaen mellom Dag og Alexa. -Hva har dere snakket om?Alexa svarte -Jeg spurte Dag om hvorfor han er her og h....... Dag avbrøt henne midt i setningen. -Jeg kom får å be deg ut på et skoleball på skolen min. .-Men er det ikke mange andre jenter på skolen din som du kan dra med? spurte jeg -Jo, men ingen er så vakre som deg. svarte Dag. Han spurte om han kunne låne en notatbok. Alexa gikk og hentet notatboka til han. Da han fikk notatboka skrev han telefonnumeret sitt, instagramen sin, snapchaten sin og eposten hans. Han sa at han måtte dra, men at han skal gi all informasjon om ballet når han kommer hjem. vi fulgte han ut til døra og sa hadet. Rett før han skulle snu seg og gå ga han meg et lite kyss på kinnet. Etter det dro han. WOW, hva var det der?? Det var fantastisk. Jeg har aldri følt noe sånt. Han er så kjekk. alle disse tankene flyr rundt oppe i hodet mitt. -DU ER FORELSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Roper Alexa så både broren min og mammaen min hører det. -AMALIE ER FORELSKA, ÆDDA BÆDDA BUSE. Roper den teite broren min. -Virkelig?? spør jeg Alexa surt.

-ooops, det var ikke meningen å si det så høyt.......... Svarte henne meg og jeg så at hun var lei seg.

Amalie's følelseslivWhere stories live. Discover now