Jeg sender en melding til mamma som har gått ut på senteret med en av hennes venninner og jeg skriver: Hei mamma jeg skal sove over hos Alexa ,og Albert sover over hos Marlon så da er huset tomt når du kommer hjem<3 Elsker deg!
Hun svarer: Så fint vennen, jeg kommer til å savne dere, det blir tomt uten noen hjemme! ELSKER DEG!!
Jeg og Alexa går inn på rommet til mamma og fortsetter bort til skapet hennes. Vi lister oss, jeg vet egentlig ikke hvorfor vi gjør det fordi vi er alene hjemme. Plutselig ringer telefonen min, den står på det høyeste lyden. -ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! roper Alexa og slår klasker meg i panna -AUUUUUUU!!! DET ER BARE MEG!!!!! Roper jeg. -Det var bare telefonen som ringte. Svarte jeg surt. -Hvem er det som ringer? Spurte Alexa. -OMG! Det er DAG! -IHHHHHHHHHH! Roper Alexa og pirker meg på magen. -SVAR HAN DA!!!!! Jeg tar telefonen og sier -Hei Dag. Skikkelig surt. Jeg er sur på han fordi han er så kjekk og jeg liker han, men jeg vil ikke like noen. -Ehm, hei Amalie, er du sur? Jeg kan legge på altså, hvis du ikke vil snakke med meg. -Nei, jeg bare.......... Alexa stepper inn og sier -Amalie er veldig lei seg, hun vil at du skal trøste henne, har du dratt hjem enda? -Nei jeg har ikke dratt enda. Svarer Dag. -Vent litt. sier jeg og setter telefonen på mikrofon av, så Dag ikke hører hva jeg sier. -HVORFOR SA DU DET????!!!! JEG ER IKKE LEI MEG!!!!! Roper jeg til Alexa. -Du, jeg vet at du liker han og langdistanseforhold fungerer aldri, du må overtale han til å flytte nærmere, men husk at han ikke kan flytte før skoleballet da. -Jeg vet ikke om jeg skal slå deg eller takke deg. svarer jeg. -Helst et takk, svarer Alexa. Jeg bestemmer meg får å klaske henne i panna, som hun gjorde med meg i stad.
Alexa skal til å skru mikrofonen på igjen, men Dag har lagt på. -SE hva du har gjort Am!
VOUS LISEZ
Amalie's følelsesliv
Roman d'amourHva skjer når Amalie finner ut av at bestevennina hennes liker broren hennes? Vil det bli noe av? Og i tilleg så har hennes gamle barnehage "venn" kommet tilbake. kanskje Amalie finner sin første kjærlighet? OMG JEG KAN IKKE TRO DET!!! HISTORIEN MI...