~Virág szemszöge~
Hallottam ahogy nyílik az ajtó a konyhában voltam oda fordultam egy késsel (vacsit csináltam) majd mikor megláttam Zoltánt egyből a sírás kerülgetett.Megfogtam a kést és neki dobtam az ajtóra céloztam oda is ment bele állt a fába.
Zoltán arcán látszódott a félelem de nem csak neki hanem Benién is nagy volt a meglepetség Imién Patrikén és Tibién is.
Bénít behúztam a többiekre rácsuktam az ajtót.-Ez mi volt? -Beni
-Mi mi volt ?
-Hát ez hogy Zozonak dobtad a kést?!
-Hát nem akarom látni és kész !
-Najó miért nem jössz a buliba? Miért utálod Zozot?
(már sírtam de elmondtam)
-Valamit csinált ? Mert ha igen....
-Hát mikor mentem futni és találkoztam veletek akkor Zoltán megölelt majd azt mondta hogy "mesztelenül szebb lennék" majd megfogta a seggem. És oké lehet hülyeség de ez engem nagyon megviselt.
-Az a mo...
Nem tudta befejezni amit akart mondani mert hazajöttek Daniék. Dani kétségbe volt esve hogy mitörtént. De minden elmondtam nekik.
-AZ A MOCSOK ! KINYÍROM HA HOZZÁD NYÚL!!!-Dani
Erre csak bólogattam majd Beni meggyőzött hogy jó lesz a buli és nem történik semmi. Bele eggyeztem.
~Zozo szemszöge~
Kicsit megilyedtem mikor a kést nekem dobta.
"Ennyire megviseli amit csináltam" ezen gondolkodtam mikor drága Patrikom megszólalt.-Mit csináltál vele ?!
-Ahh semmit
Beni felhívott hogy jönnek a buliba legalább lesz esélyem bocsánatot kérni tőle.
Pia✔
Kaja✔
Rózsa amivel bocsánatot kérek ✔
Ruha amiben leszek ✔Minden megvan és meg is érkeztek Virágék.
YOU ARE READING
~Kempf Zoltán~
RandomZoltán szerelmes de nem kaphatja meg azt amit akar ezt csak munkával tudja elérni 😃 jó olvasást