4.rész

450 13 0
                                    

~Virág szemszöge~

Oda értünk Zoltánékhoz egész szép a házuk....
Mikor bementünk Beni egyből ment inni,én meg csak álltam ott és hányingerem volt a piaszaggtól.
Szerencsémre oda jött hozzám Zoltán és nyúltott felém egy felest.

-Nem kell köszi !

-De csak ezt az eggyet !

-Nem Zoltán !!!

-Na csak eggyet !!

-Istenem ! Legyen egytől nem lesz bajom.

Rosszul hittem utána nagyon fájt a hasam és hányingerem volt.
Oda mentem Benihez aki egy örömlánnyal csókolózott.
Ez kicsit rosszul esett mert még is egy öröm leány :/
Bementem a konyhába vízért.
Valaki átfogta a derekamat. Nagyon rosszul voltam így nem volt olyan jó érzés. Az a személy maga felé fordított. Zoltán volt az.  Remek már csak ez kellett nekem. Elkezdett csókolni erőszakosan,próbáltam ellökni nem ment mert gyenge voltam. Nem csókoltam vissza erre csak erősebben folytatta. Éreztem benne a piát de akkor is ez már FÁJ!
Felültetett engem a konyha pultra ahol levette a pólóm. Ellenkeztem de nem sikerült már nagyon rosszul voltam. Ekkor betoppant az én hősöm Dani. Ebből abba hagyta én meg elájultam.

~Dani szemszöge~

Eljöttünk mi is Ramival kicsit szórakozni. Bementem a konyhába piáért de ami ott láttam.Virág és Zozo. Virág már félmesztelen volt és a pulton ült. Fura volt mert Virág utálja Zozot. Mikor meglátott Zozo elszakadt tőle Virág meg elájultam.
Gyorsan felkaptam és betettem a kocsimba mentünk a kórházba.

~Zozo szemszöge~

Láttam hogy Virág a konyhában van és elfogott a vágy.Átkaroltam majd magam felé fordítottam megcsókoltam. Próbált ellökni de nem ment neki. Levettem róla a pólót akarata ellenére és felültettem a pultra. Dani jött be egyből leszáltam róla ő meg elájult. Nagyon megilyedtem és Dani is. Berakta a kocsiba és én is mentem mögöttük kocsival. Nem érdekelt hogy ittam (megjegyzem  józan vagyok) mentem utánuk.

~Kempf Zoltán~Where stories live. Discover now