,,Jungkookie?" Promluvil modrovlásek do prázdna.
Dnes chlapci měli itervium, ale Taemu nebylo dobře, tak se domluvili, že zůstane doma.
,,Ano Taehyungie?" Ozvalo se v Taehyungově mysli. Chlapec se pro sebe usmál.
,,Chybýš mi, chtěl bych tě obejmout a políbit..." Zašeptal Taehyung a opřel se o linku v kuchyni.
,,Ty mě taky Tae, ty mě taky" Hnědovlásek se koukal před sebe a klidně vydechoval. Jeho mysl byla zaplněná různými plány, že ani nedával pozor, jestli mu chlapec něco neříká.
,,Jungkookie? Kookie? Bunny? J-jsi t-tady?" Taehyunga slova probudila Jungkooka z jeho transu. Zatřásl hlavičkou a usmál se.
,,J-jo, ano jsem. Jenom jsem se zamyslel" Zasmál se anděl a Taehyung s ním.Kdybyste tam teď byli, mysleli byste si, že se Taehyung naprosto zbláznil. Mluvil do prázdný místnosti. Vedl normální rozhovor s osobou, která tam ani nebyla.
Opár hodin později přijelo zbylých pět chlapců a to co viděli je docela šokovalo.
Modrovlásek seděl na gauči v obývacím pokoji a mluvil do prázdné místnosti. Všichni stali jako sloupy a koukali na již nejmladšího člena.
Taehyung se někdy zasmál, ale jinak vedl klidný rozhovor s andělem. Teda do té doby dokud si nevšiml nejstaršího člena a pak zbytku skupiny. Jungkook okamžitě zmizel a Taehyung se podíval do země.
,,Chybíš mi Kookie..." Vydechl a nejstarší člen k němu přišel.
,,Taehyungu?" Promluvil Jin. Oslovených chlapec s sebou cuknul a podíval se blondýnovi do očí.
,,Hmm.." Vydechl Taehyung a odvrátil oční kontakt a porozhlédnul se. Zbylí členové na něj koukali. Tedy, skoro všichni. Nejmenší člen. Jimin. Stál a koukal do země. V hlavně mu probíhal Jungkooka obraz. Najednou mu začal strašně chybět. Začal se bát, toho co se děje. Zacal litovat hromady věcí.Jin se podíval na Namjoona a ten k nim přistoupil.
,,Tae..." Taehyung se na něj jen podíval a zase se koukal jinam.
,,Co se děje?" Řekl klidným a milým hlasem jejich leader.
,,Nic... co by mělo?" Šeptnul Taehyung.
,,Asi máš halucinace. Měl bys jít spát" Ozval se zelenovlasý chlapec.
,,Asi určitě by měl spát..." Přidal se k zelrmovlasýmu chlapci, chlapec s koním úsměvem [Promiň Hoblí..😂🐴].
,,Všichni bysme měli jít spát." Vydechl Jin a podíval se na jeho členy.
,,Jin má pravdu, každý je z něčeho unavený, takže se jdeme všichni vypravit do postelí." Přitakal mu jejich leader Namjoon.Chlapci se rozešli do pokojů. Jimin byl poprosen o to aby zůstal s Taehyungem.
Oba dva chlapci vešli do Taehyunga pokoje a došli k posteli. Opatrne si do ní lehli. Taehyung po chvilce zaspal, ale Jimin ne. Koukal se na něj s malým úsměvem.Anděl vše slyšel. Vůbec se mu nelíbilo, že Jimin šel spát s Taehyungem, ale proč? To nikdo až na něj neví.
—————————————
Tykóčo.
Fuuuh. Docela divňoučká kspitola. Ale... snad se aspoň trošku líbila.Omlouvám se za chyby, ale psala jsem ji ve dvě ráno a teď jsem docela líná to kontrolovat, protože chci napsat ještě nějaké kapitoly k dalším knížkám.
Děkuji moc za přečtení a papa u další kapitoli🕷❤️
ČTEŠ
My soul died with you
FanfictionKdyž si mě opustil, celý můj život se rozpadl na několik kousíčků a moje duše zmizela společně s tebou. ,,Proč jsi musel umřít zrovna ty?" ,,Osud si mě vybral." *Taekook *Sad Začátek: 4.5 2019 Konec:? Úprava:? 26.5 2019- #1- rip 26.5 2019- #7 - tear...