A tetkó

1.4K 39 24
                                    

A műsor végetért, én pedig kettős érzéssel jöttem ki a színfalak mögül. Az ajtó előtt Lili, Anti, anyu, Körte, az EÉAFBA, Daniella és... Ő várakozott. Nagy Márk. Laza, féloldalas mosollyal az arcán, és amint meglátott rámkacsintott. Ha valami nem változik akkor az biztosan Nagy Márk. Meg esetleg Bogyó, aki éppen Pepe fülét harapdálta, a harmadik Aszád meg rajtuk röhögött. Hát igen...

- Mizu van, gyerek?- kérdezte Körte vigyorogva. Mielőtt válaszolhattam volna a kérdésre folytatta - Basszus, beszarás amit műveltél a színpadon! Ez az egyik legmagasabb nézettség a Pop/rock történetében! Nagyon nagy voltál! - nyújtotta a kezét, mire belecsaptam.
- Annyira ügyes voltál!- ölelgette meg anyu.
- Irány piálni! Ezt muszáj lesz megünnepelni!- vigyorgott Bogyó a berugás és a pia reményében.
- Igen te hülye, de nem így!- csapta tarkón Körte az Aszádot- A gyerek még kiskorú- mutatott rám- Megyünk vacsorázni, utána meg a kiadóba. Van egy ötletem- somolygott Körte.
- Nekem is!- jelentkezett Pepe- Mi lenne ha nem vacsorázni, hanem inni mennénk?- próbálkozott ő is.
- Ti ennyire hígagyúak vagytok?!? - méregette őket a menedzserem értetlenül- A GYEREK KISKORÚ!- üvöltött rá a három Aszádra, így Puding, aki épp akkor készült valamit mondani, inkább becsukta a száját. Mivel megsajnáltam őket és láttam a többiek arcán is, hogy most jobban esne nekik egy ital mint egy vacsora így közbeszóltam.
- Körte! Nemsokára már tényleg nagykorú leszek,kérlek inkább igyunk valamit nekem is jobban esne!
- Gyerek, ezt ugye nem megint miattunk csinálod?- kérdezte a menedzser,mire Körtére mosolyogva elindultam Bogyó, Pepe és Puding után akik azt üvöltözték, hogy Beki a legjobb és irány piálni. Hát igen, van ami sosem változik. Menet közben egy kezet éreztem a vállaimon. Márk a kezét átvetve a vállamon sétált mellettem,az arcán még mindig a félmosollyal.
- Hát van ami sosem változik- jelentette ki a héten már sokszor elmondott mondatot.
- Van hát- válaszoltam halkan. Márk felém fordult és megcsókolt. Amikor odaértünk az étterembe Bogyó és Pepe rendelt 7 üveg bort, Puding pedig előre látó volt és a múltkori dumát bevetve a 'Piát! Sokat!' dumával kért magának italt. Körte, Márk, Anyu, Evelin, Anti, Daniella és én pedig egy-egy pohár pezsgőt kértünk, Lili és Betty pedig gyerekpezsgővel ünnepeltek.
- Akkor a gyerekre és Márk első zsűrizésére!- szólt Körte
- Igyunk!- üvöltötte a három Aszád. Mindenkivel koccintottam, majd néztem ahogy Bogyó egy húzásra megissza az üvege tartalmát. Miután Bogyóék már túl sokat ittak,anyu úgy döntött nem marad tovább.
- Lilit is viszed?- kérdeztem.
- Vigyem?- kérdezett vissza.
- Ne!- ráztam meg a fejem.
- Akkor nem viszem- mondta mosolyogva, majd felállt és elköszönt mindenkitől.
- Márk! Hamarosan nekünk is mennünk kéne, mivel Lilit is ágyba kéne dugni hamarosan- súgtam oda Márknak, aki éppen Evelinnek magyarázott valamit, de amikor meghallotta a hangomat, azonnal elcsendesült.
- Oké, szólj mikor, és indulhatunk hozzánk- súgta vissza, miközben megpuszilt. Én csak bólintottam.
- Körte, szerintem mi hamarosan indulunk, Lili miatt is- szóltam a menedzseremnek is.
- Jólvan gyerek, Bettyt is hazaszállítom nemsokára- pillantott a nevetgélő-ásítozó kismamára- de holnap reggel kilencre gyertek Márkkal a Körte Recordshoz.
- Oké, ott leszünk, de miért?- néztem rá furcsán.
- Az maradjon titok- piszkálta meg a szakállát.
- Te tudod- hagytam rá.

Pár perc múlva elköszöntünk mindenkitől és otthagyva az Aszádékat és Evelint, meg Pablót indultunk Márkékhoz. Körtéék meg haza mentek.
- De most miért kellett eljönnünk?- nyavajgott Lili.
- Azért, mert ott felnőtteknek való buli kezdődött, te meg még kiskorú vagy- mosolygott a húgomra a barátom.
- De Beki is kiskorú- nézett rám sértődötten Lili.
- Pont azért nem maradtam ott- nevettem rá.
- És Márkéknál maradhatok még fent?- kérdezte a lány reménykedve.
Mosolyogva összenéztünk Márkkal.
- Jó, megnézhetsz egy filmet, de utána alvás- mondtam, mire örömujjongásban tört ki.

Bexi fanfiction - ÚjraWhere stories live. Discover now