1.BÖLÜM FLASH BELLEK

88 24 3
                                    

Her zamanki gibi sokakları delercesine koşuyordum.
sinirlerimi yatıştırma şeklim böyleydi.10 yıl boyunca taşıyıcılık yapmıştım.
Ve halada taşıyıcılık yapıyordum. Tüm bunları yaparken bana tam destek olan tek bir arkadaşım vardı. Adı ozan kemeren 26 yaşında benden bir yaş büyüktü. Durmamı sağlayan şey çalan telefonumdu.
Hemen cebimden telefonu çıkartıp. "Ne var ozan" Diyerek açtım telefonu. "Konak iş verecekmiş onun yanına gitmemiz lazım"
Dedi "Tamam ama önce eve gidip duş almam gerekiyor. Su gibi oldum." Deyiverdim.

"sen yinemi koştun. Kaç yıldır diyorumki sana araba alalım ama beni dinliyormusun tabiki hayır. Otobüse minibüse bin diyorum ama oda YOK" Genelde otomobil kullanmadığım için ya yürürdüm ya da koşardım."Uzatıyorsun ozan ve bu benim sinirlerimi bozuyor neyse kapatıyorum"

Cevabını beklemeden telefonu kapattım ve evime giden yola doğru koşmaya başladım                             

 __________                                                                                                                           
"Adamın adı BORAHAN ALGINAR Adam öyle basit bir iş adamı değil .Sert,ciddi ve en az senin kadar suç işlemiştir. Adamın evindeki kasanın içinde çok önemli bir flash bellek var.O flas bellek'i bize getirirsen 20.000 alacaksın iyi düşün iclal"Dedi konak tabikide kabul edecektim. "Tamam ama o flsh'ın içinde ne var"
Diye sordum.  "söylemesem olmazmı " Olmazdı."olmaz" Başını sallayıp konuşmaya başladı. "Kardeşimin öldürüldüğü görüntüler var. Bir çok insan onun elinden almaya çalıştı o görüntüleri ama alamadı sana güvendiğim için sana söyledim"
'Bir çok insan almaya çalıştı'da neyin nesiydi hani kardeşinin öldürüldüğü görüntüler vardı."Bana yalan söylemenin bedelini çok pis ödetirim sana KONAK"
"Y-Yalan söylemiyorum"
korkak herifin tekiydi."Bir çok insan almaya çalıştı dedin ve kekeliyorsun." Kafasını öne eğdi ve konuşmaya başladı. "Flash'ı al kendin izlersin hatta ben izletirim sana SÖZ" Dedi başımı salladım.
"Ne zaman gideceğim"
"Bu akşam. Bu akşam sanada uygunsa bu akşam git"
Bana her an her zaman uygundu bunu oda biliyordu.
"Bu akşam gidiyorum" hiç bir şey demeden beni dışarıda bekleyen ozan ın yanına gittim "Ne oldu" " Bu akşam işim var geç gelirim belkide hiç gelemem" Biz genelde işi bitirdikten sonra depoya gideriz bize ÖZEL bir yerdir. " kızım öyle düşünüyorsan niye tamam dedin" Diye sinirle sordu ozan" uaztma ozan depoya gidelim hazırlanayım sonrada giderim. " Dedim ve cevabını beklemeden yürümeye başladım ozanda arkamdan geliyordu.
Ne kadar istemesem de buraya ozan ın arabasıyla gelmiştik ve onun arabasıyla gidecektik. Ben arabanın ön koltuğuna homurdanarak bindim ozanda sürücü koltuğuna bindi ve arabayı çalıştırdı. Ve yine konuşmaya başladı. "Ne işi verdi konak"
"Borahan algınar diye bir adamın evinde bir kasa varmış o kasanın içinde de bir flash bellek varmış onu almamı istediama adam sert miş yani birazda tehlikeli eğerki işi kabul edersem 20.000 alacağımı söyledi bende kabul ettim " ozan'a baktığımda yüzünün kasıldığını gördüm ve kaşlarımı çattım.
"İyi bok yedin. Mal arkadaşım benim. Lan salak adam seni s*k se ne halt edeceksin çabuk arayıp işi istemediğini söylüyorsun DERHAL"
Diye bağıdı konaktan aldığım her işte aynısını yapıyordu ve ben artık alışmıştım. "saçmalama ozan ve artık benim işlerime karışma yoksa kalbini KIRARIM arkadaşım" En sonunda depoya gelmiştik ozan arabadan inip deponun kepenkleri ni indirip deponun dış kapısını açıp içeri girdi bende arabadan inip depoya girdim ve dış kapıyı kapattım ozan da deponun ışıklarını yaktı "Ben hazırlanıp çıkacağım ben yokken USLU dur" Dedim
" Tamam bee ben de birazcık içeceğim" Dedi bir şey deme den odama girdim üzerimdeki eşofman ve tişört ten kurtulup siyah
Kot pantolon ve beyaz askılı bir buluz giydip siyah deri ceketimi de üzerime geçirdim. siyah yarım botlarımıda ayağıma giyip sarının en açık tonuna sahip olan saçlarımıda tepeden dağınık bir şekilde topuz yaptım. Gümüş rengindeki silahımıda belime taktım.Artık hazırdım ve odadan çıkıp depoyu terk ettim.                                                                                                                                                                                                                                                                                                             _________                                                                                                                           
Şu an da borahan ın evinin arka kısmın daydım ön kısmında korumalar olduğu için buradan gidecektim siyah renkli duvara doğru ilerledim. Duvar yarım olduğu için kolaylıkla tırmabıp bahçeye ulaşacaktım. Ayağımı çıkıntılı olan yere koydum ve birazcık uzadım diğer ayağımı duvarın bitişine daha yakın olan çıkıntıya yerleştirdim. Nihayet bahçeye ulaşabilmiştim arkamı döndüğüm de gözlerimin fal taşı gibi açılması bir oldu çünkü borahan ın adam larından biri bana silah doğrultmuş bir şekil de duruyordu.
Sağ ayağımla sol elindeki silaha tekme attım ve silah yere düştü hemen adamın yanına gidip sol elini büktüm ve kendi silahımın arkasıyla ensesine vurdum ve adam bayıldı. Adamı duvata yasladım ve uyuyormuş gibi göstermeye çalıştım. Önümde duran büyük camlı kapıyı omzumla ittirdim ama kapı açılmadı. En sonunda saçımdan bir tel toka alıp kapının deliğine soktum ve tel tokayı çevirdim.
Zor bir uğraşın sonunda kapı açıldı. Hemen içeri girip önümdeki merdivenlerden çıkıp çalışma odasına girdim karanlıkta rengini seçemediğim dolabın kapağını açtım ve kasayı gördüm eğilip ceketimin içindeki şifre bulucuyu kasa ya yerleştirdim. 5dakika içinde kasa açıldı. Hemen flash'ı elime aldım ama kasanın içinde bir zarf vardı cebimden telefonumu alıp fenerini açtım ve zarfın bantlı olan kısmını açtım zarfın içinden birkaç fotoğraf çıktı ve hepsine dikkatle baktım daha doğrusu acıyarak bakıyordum çünkü fotoğrafta bir adam vardı ve adam yerde kanlar içinde yatıyordu çünkü borahan adamı silahıyla vurmuştu. Tam yerimden kalkacakken belimdeki silahımın çekildiğini ve enseme başka bir silahın değdiğini hissettim işte şimdi KAPAN'kısılmıştım                                                                                                                                                                   ___________                                                                                                                                                                                 HERKESE MERHABALAR ÖNCELİKLE BU HİKAYE BENİM İLK HİKAYEM YANLIŞIM YA DA YANLIŞ LARIM OLABİLİR YORUMLARDA BELİRTMENİZİ İSTERİM UMARIM BEĞENİRSİNİZ. ŞİMDİ SORULARA GEÇELİM. SİZCE İCLAL İN BU ÖFKESİ NEYE BAĞLI OLABİLİR. ? İCLALİN KAFASINA SİLAH DAYAYAN KORUMALARMI YOKSA BORAHANMI ?

KapanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin