Сабудих се в нечий прегръдки когато отворих очи видях Te да ми се осмихва но не с червени а с черни очи веднага след осмивката аз изпищях и станах отдръпнах се и изкрещях:
Kooky:Мамка му не ме питай демон изчадие на мрака
При тези думи ругата на те малко се показаха
Te:Kooky аз не съм чудовище това че...
Kooky не се сдържа и прекъсна Te крещейки:
Kooky:А защо не ми каза приятели сме от година и ти ми нямаш още
Те се пробва да хване Kooky за ръката но беше изблъскан но преди това си действие Те каза че не може да казва на смъртни тогава Jungkook през сълзи извика почти пречупил :
Kooky:Техйонг аз за теб съм просто един шибан смъртен така ли
Те:Не просто
Те се пробва да докосне отново малчото но напразно той се отдръпна и студено каза:
Kooky:Техйонг не ме доближавай трябва да тръгвам
Koky трясна вратата и тръгна
След това очите на Те станаха кърваво червени рогата му се показаха опашката накрая заострена като шип и дългите черна крила той отиде при "родителите" си които всъщност бяха демони които да му служат но за да е достоверно бяха приели човешки форми той искрещя те се преобразиха в черни същества с крила от кости и гълги зъби с отвратителни усмивки те слязоха в подземния свят Те пробва да се успокоино но не успя до сега не е бил такъв е преди баща му беше пратил момче което да разбие сърцето на Те за да отключи това желание за мъст за кръв за стонове от болка за писаци за страх пак му се прищяха тези неща но той знаеше че трябва да се сдържа за Jungkook как ще му докаже че не е звяр жаден за кръв като истезава и отнема душите на бедните хора скрабта от близките на починалия ох сладката скръб и ли писаците на истезавания при тези мисли очите на Те от кърваво червени станаха черни но не нежно черни като тези с които гледаше Jungkook а с празни студени черни желаешти кръв очи и за завършек дълги като шипове остри нокти те беше заден за мъст просто не можеше да се здържи изкаже плът плъта на Jungkook бяха приятели но просто Те вече не мислеше трезво вече не беше Те а нещо друго нещо жадно за плът скрах писаци стонове само след секунда беше пред вратата на Jungkook но не нормален а а като ЧУДОВИЩЕ но не му пукаше в този момент не беше себеси Jungkook избърса сълзите си и отвори вратата когато видя Те неговия мил сладък Те като чудовище започна да трепери и плаче Те с дрезгав глас му каза да млъкне Jungkook се стресна още повече от гласът му от колкото от видът му.........
Следва продължение:
_________________________________________
Много се радвам че някои чете книгата ми обичам ви !!!!
Ако ме помолите за Next почти веднага го получавате❤ Ако има грешки съжалявам
ESTÁS LEYENDO
what are you?????VKOOK
FanficКакво по дяволите си ти Te !!!!!! Ами аз не съм човек аз съм..... История за момче което намира нов приятел необикновен приятел дали те ще останат приятели ще стане ли нещо повече......