Nastal čas svatby. Melisandre se postavila k bratrovi a prošli uličkou okolo divokých a poddaných, poté se dostaly k hlavní uličce kde na ní čekal Khal Bron. Robert mu jí předal a začal obřad.
„Khale Brone, berete si zde přítomno Melisandre Ellison Drak za svou právoplatnou manzelku?"
„Ano" řekl Khal s úsměvem, ale falešným.
„Melisandre Ellison Drak, berete si zde přítomného Khala Brona?"
Zavládlo ticho a Melisandre po tváři stekla slza
„A-ano"
„tímto vás prohlašuji za muže a ženu, polibte nevěstu" pak to přišlo. Pro Mel hrozná chvíle, ale Khal Bron k ní přistoupil a začal jí zuřivě líbat a Mel musela spolupracovat.
O hodinu později
„Milá princezno tady máte dar který patřil vaší rodině po staletí" podal jí neznámý muž velikou krabici kterou když otevřela nemohla verit svým očím. Byly tam dračí vejce! Všechny! Všech 6!
„Panebože! Dekuju! Moc dekuji!" Řekla s radostí a přitom se na ní otočil Khal který videl ty vejce a pronesl
„jestli chceš ty vejce tak si je budeš nést sama cestou" řekl a odešel někam dozadu, ale to Měl nezajímalo. Vzala si do ruky jedno vejce a ono se rozzářilo.
„Co-Co-co to dela?!" Muž který jí dal vejce ještě před odchodem pronesl
„odteď jste matka draků a oni tvymi dětmi. Starej se o ně jako kdyby to meli být tvoje děti! Vylihnou se ti přímo v dlaních" a najednou zmizel. Melisandre se podívala do své dlani a tam byl malý Dráček.
„Bude se jmenovat Aegon, po mém otci"
Poté vzala ledový vejce a z neho se vylíhl bílý drak
„Tento bude Ramsey... Arya... Viserion... Bron... Drogon" všichni draci jí lezli po těle a ostatní na ní nechápavě hleděli. Poté přišel Bron.
„Tady máš ode mě dar.... co to k sakru je?!"
„Moji draci. Moje děti!" Zakřičela a postavila se před ně.
„Děti to tvé nejsou! Budou z nich dobří válečníci a ty jejich velitelka"
„Ne! Ty na ně nikdy nestáhneš ruku! Nikdy!!"
Zakřičela a Bron k ní přišel blíž.
„Moje Melisandre, jedeme domů"
ČTEŠ
Mezi ledem a ohněm
RomanceKrálovství plný intrik a zla, ale i dobra a lásky. Král který zde vládne je velice milosrdný a říká se mu „Hodný král" a má manželku jménem Melisandre Bouřka. Mají spolu 4 děti Robert, Ramsey,Sansa a Arya 2# pýcha ~ 8.6. 2019