Znáte ten pocit, když víte, že to, co děláte nedopadne dobře, a přesto v tom dál pokračujete? Tak si připadám. Každý den...
Kdybych se měl v rychlosti popsat, řekl bych o sobě, že jsem cílevědomý a ambiciózní student. Dokud nedostanu to, co si usmyslím, tak nepřestanu a nezastaví mě žádná překážka.
Pokud bych měl popsat to, jaký doopravdy jsem, trvalo by to o trochu déle. Jsem cílevědomý student aplikované informatiky, který nic nedokáže dohnat do konce. Usmyslím si ambiciózní cíl.. a při prvním náznaku nepohodlí polevím a odsunu další pokračování na dobu neurčitou.
Půjčil jsem si kolem deseti knih o time managementu a přitom většinu svého volného času koukám na YouTube a hraju čas-zabíjející hry. Pro velkou část mého okolí je toto docela běžné, vynechám-li ty knihy. Mě to ale uvnitř neuvěřitelně drásá!
Vytvořil jsem si před nedávnem knihu projektů. Zapisuji si zde své nápady, které budu moci jednou realizovat. Ve chvíli, kdy píši tento text, ptám se sám sebe, jak moc je údaj „jednou" reálný. Tak moc bych si přál, abych to dotáhl do konce!
Před dvěma týdny jsem byl na pohřbu své blízké. Vím, že o takovýchto situacích se běžně nemluví, ale tohle je situace, která může změnit celý lidský život.
Uvědomil jsem si, jak moc je lidský život pomíjivý. Jeden den tu jste a den druhý zas letí vzduchem jen prach.. a popel. Uběhne měsíc, dva a všichni už postupně zapomínají a když už se o zesnulém baví, tak jen jaký měl pohřeb, jednu dvě nejlepší vzpomínky a tím to vše končí. Všechny ty desítky let!
Ve chvíli, kdy jsem viděl, jak je moje blízká rozprášena, uvědomil jsem si, že takto nechci skončit. CHCI makat! Toužím po tom, aby můj odkaz žil dál! Chci, aby tu po mě něco zůstalo.
Já vím, že je to klišé, ale ČAS běží. Nemám v moci ho zastavit a ani kdybych měl, neudělal bych to. Vše má svůj čas.. a jestli se mám stát úspěšným, musím změnit nejdříve sám sebe, nikoliv okolní svět.
Zítra ráno vstanu. A začnu. Ustelu si postel a změním svůj svět!
*Fotka vesmíru proto, aby sis uvědomil/a, že když je možné toto, je možné cokoliv...
YOU ARE READING
Změna je život...
No Ficción"I think it's possible for ordinary people to choose to be extraordinary." Krátký příběh o životě vysokoškolského studenta - poutníka, jenž chce tak moc nalézt důvod ke šťastnému žití.