Dennis okulun karşısında oturuyordu.Telefonuna baktı ve mesajı gördü"5 dakikaya kuytuya gel".Kimsenin gelmediğinden emin olduktan sonra "kuytu"(sadece belli bir arkadaş grubunun bildiği gizli yer)'ya girdi.Beklerken kulaklığında çalan hafif şarkıda ritim tutmaya başladı.
Yolun sonunda genç,kızıl saçlı,iri dudaklı,güzel bir kız belirdi.Kız baştan aşağı siyah giyinmişti.Kulaklığındaki müzik son derece hareketliydi,dışarıdan rahatlıkla duyulabiliyordu.Yavaşca kuytuya doğru ilerledi ve bankın üzerinde Dennis'i gördü.Yavaşca yanına ilerleyip "selam" dedi.Dennis yavaşca kafasını kaldırıp "merhaba" dedi."naber" dedi Dennis.Kız derin bir nefes alıp "standart" dedi.Dennis bu cevaba sırıtarak karşılık verdi.Sonra okulun zili çaldı,kalkıp okula yürümeye başladılar.
Kalabalığı yararak kürsünün yanına geldiler.biraz sonra yanlarına 2 küçük kız geldi.bunlar onların kardeşleriydi.Onları aldıktan sonra okuldan dışarıya çıkıp kızın evine doğru yürümeye başladılar.
İkisi yeni keşfetikleri müzikleri birbirlerine anlatmaya başladı.Dennis hareketli müzikler dışında genellikle Beatles ve country müzik dinliyordu.Kız ise genellikle kendi gibi sert müzikler dinliyordu ve bunun sebebini acılarıyla açıklıyordu.Kızın gerçekten de acılı zamanları vardı ve bundan her bahsettiğine herkesi ağlatırdı.Dennis ona bir acısı anlatamazdı çünkü kızın bunun en az on katını yaşadığını biliyordu.Derken kızın evine geldiler.Dennis kızı eve bırakıp kardeşiyle birlikte evlerine yürümeye başladılar.
Eve geldiklerinde kapıyı babası açtı ve "nerede kaldınız" diye bağırdı.Kardeşi "abimin sevgilisini bıraktık " dedi .Dennis bağırarak"o benim arkadaşım! " dedi.Babası onlara susmalarını söyledi ve yemek masasına geçtiler.Babası her zamanki gibi sofrada konuşmaya başladı"oğlum bu kızla çıkıyormusunuz siz? Neden hergün evine bırakıyorsun?dedi.Annesi "oğlum aman ha seni derslerinden alır o kız başarısız" diye çıkıştı.Dennis sofradan kalkıp "susun artık" diye bağırdı ve odasına gitti.Dennis annesinin ve babasının öğretmen olduğuna inanamıyordu.Babası sofraya gel diye bağırdı, Dennis öfkeli bir şekilde hayır diye bağırdı. babası yanına gelerek onu masaya götürdü.masaya o an bir sessizlik çöktü.Dennis yemekten sonra odasına gidip gitar çalmak istedi, ama babası gelip ona gitarı bırakmasını söyledi.Dennis birazdan deyince ona bağırıp gitarı elinden aldı ve ona ders çalışmasını söyledi.Dennis öfkeden kurdurmuş bir şekilde ayağa kalkıp yürümeye başladı .küfürler edip söyleniyorken gözü raftaki çakıya takıldı.Onu aldığı gibi kolunu kesmeye başladı. Kendini psikopat gibi hissetmesi gerekirken tam tersine rahatlamış hissediyordu.kolundan kanlar akıyordu.hemen kolunu yıkamaya gitti ardından bir rahatlama duygusuyla sandalyeye oturdu ve şiir defterine birşeyler yazmaya başladı.biraz sonra bu şiiri çok beğenip onu bir şarkıya çevirmeye kara verdi,ama bunun için yarini beklemesi gerekiyordu.bütün gece şarkıyı düşünerek uykuya daldı ...
Uyandığında saat 06.30 du .Sıcak yatağından kalkıp yavaşca banyoya doğru yürümeye başladı. Ellerini ve yüzünü yıkandıktan sonra babasını uyandırdı "baba uyan beni okula bırakman lazım " dedi.babası yavaşça tamam dedikten sonra kalktı .Dennis odasına gidip okul kıyafetlerini giymeye başladı.hafif bir kahvaltıdan sonra aşağı inip arabaya bindiler .Dennis kemerini bağlayıp radyoda slow bir şarkı ayarladı ve camdan dışarıya bakmaya basladi.okul yolu boyunca her çeşit insanı görmeniz mümkündü. İşe giden insanların ellerinde birer gazete ile hızlıca yururlerdi . öğrenciler ise arkadaşlarıyla muhabbet ederek yürüyorlardı .Dennis'in babası okulun yan tarafına park etti,ona Iraz harçlık vererek onu uğurladı .Dennis okul kapısından içeri girdi. Biraz ilerleyince arkadaşlarını gördü.onları selamlayıp zilin çalmasını bekledi.8 saatin ardından arkadaşlarıyla birlikte eve yürümeye başladı . arkadaşlarının evi daha yakin olduğu için onlardan ayrılıp yalnız yürümeye başladı. Kulaklığında çalan Janis Joplin sarkısına parmaklarıyla eşlik ediyordu.Eve geldiğinde hemen üstündekileri çıkarıp gitarını eline aldı ve şiirin üzerine akorlar eklemeye başladı .Bittiğinde gitarı bırakıp kendine bir kahve yaptı ve televizyonun karşına geçip Family Guy adlı diziyi izlemeye başladı . Biraz sonra evin kapısı açıldı ve annesi içeriye girdi . ona bakıp " ne yapıyorsun burada?" dedi.Dennis "gördüğün gibi " diye karşılık verdi .dün yaşanan olaydan dolayı hala annesine kızgındı Dennis. Annesi TV yi kapatıp parmağıyla odasını gösterdi.Dennis kalkıp odasına gitti .yavaşca yatağına yatıp müzik dinleyerek kitap okunmaya başladı.30 dakika sonra annesi gelip ona kardeşini almasını söyledi.Dennis'in bütün gün beklediği an gelmişti . hemen üzerine bir ceket alıp kendini evden dışarıya attı.
Kuytuda otururken kız geldi ve Dennis'in yanina oturdu . birbirlerine gülümseyerek selam verdikten sonra kız bir sigara yakmaya başladı.Dennis e de bir tane uzattı ama Dennis eliyle geri çevirdi ve "çok genciz" deyip kızın sigarasını almak için elini uzattığında kız Dennis in kolundaki yarayı gördü ve ona garip bir yüz ifadesiyle baktı.ikisi birbirleriyle uzun zamandır arkadaştı ve birbirleriyle herşeylerini paylaşırlardı .Dennis hızlıca kolunu çekerek "önemsiz birşey" dedi.kız ise Dennis'in kolunu aıp yaraya baktı. Kız yaraya bakarken kollarını sıvamıştı ,Dennis kızın kolunda aynı yaralardan görebiliyordu .Dennis başına gelecekleri biliyordu ama artık çok geçti.kız birden bağırmaya başladı "Dennis hani bir daha yapmayacaktık,Biliyorum kendine zarar verince her ne yasadiysan daha az acı cekiyorsun ama bundan sonra hani herşeyi birbirimize anlatacaktık ? Acilarimizi birbirimizle paylaşacaktık ?". " kendimi çok çaresiz hissediyordum boşver geçti artik " diyerek konuyu kapatmaya çalıştı Dennis , ama kız ona bağırmaya devam etti "Hayır ! Böyle yapamazsın". Dennis " hayatım boyunca yanımda olamazsın değilmi ?"." olmamı istemiyorsan olmam " diye çıkıştı kız ve okula yürüdüler . birbirleriyle hiç konuşmadan evlerine gittiler.Dennis eve gidince hatasını anlamıştı , sahip olduğu en iyi arkadaşını kendinden uzaklaştırmıştı.o gece üzgün bir şekilde uyuyakaldı ...
Ertesi gün kardeşini almaya gittiğinde kız orada yoktu, kardeşiyle onu beklediler ama kızın yerine babası geldi.Dennis yaptığından çok üzgündü ama iş işten geçmişti , ayrılık başlamıştı artık onlar için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl
RomanceDennis yakın arkadaşına karşı hislerinden dolayı ondan uzaklaşır.Yaşama sevincini kaybeden Dennis'in ona hislerini açıklamaya karar verirken başından geçen olayların anlatıldığı bu hikaye maalesef gerçek bir olaydır.