1.

43 5 0
                                    

Allison:

3 éves kapcsolatban vagyok már Min Yoongival. Már jó pár hónapja elhanyagol. Hetente egyszer irok neki de mindig csak megnézi és csak annyit ir hogy "ok. Majd megyek haza szia" vagy "jo de most nem érek rá majd otthon tali szia". Kezdi eléggé nyomni a szívem. Folyamatosan sírok amikor elolvasom az hogy Yoongi az, hogy most van rám is ideje de sosem őt láttom a chatfejen.

Kicsim:Szia. Ha gondolod elmehetnénk valahova ha van időd. Szülinapom alkalmábol. Vagyis gondoltam egy kis kikapcsolódás nem árt neked.

Szivem:Nem érek rá... Hányszor mondjam még? Nem értem, mi a faszt nem lehet ezen érteni?

Kicsim:Jolvan. Értem. Csak... Szerettem volna a szülinapomat veled tölteni nem az üres szobával.😞

Szivem:Jólvan maradj már. A faszom. Névnapodkor is ezt mondtad. Akkor mit mondtam rá?

Kicsim:Azt hogy nem érsz rá és nem is fogsz.

Szivem:na... Szerinted akkor ez most változott? Mert kurvára nem. Ugyhogy lécci ne írj mert csak feltartasz!

Kicsim:Rendben. Nem irok. Ne haragudj hogy feltartottalak. Szia.

Szivem:szia.

A szívem összeszorult. Könnyek gyültek a szemembe amik kifolytak és követte őket a többi ezer. A földön összekuporodva sírtam hátamat a kanapénak tamasztva egészen 4 óráig. Dél óta nem ettem és nem ittam semmit. Ekkor byílik az ajtó és Junhkook nyit be emés hozza az ajándékot mögötte Jimin és Taehyung ugyan így.
Jungkook kezéből egyből kiesett az ajándékdoboz és idefutott hozzám. Letérdelt elém amolyan "kezetkérős" pózba majd karjaiba zárt. Nyakhajlatába temettem fejem és próbáltam megnyugodni.

Mi történt?-kérdi aggódva Jungkook.

Yoongi...-ennyit tudok mondani mivel félbeszakítva egyszerre beszélnek.

Megint elhanyagol.-mondják undorral az arcukon. Bolintok egyet majd Jungkook újra karjaiba zár immár végképp megnyugodtam.

Menjünk el sétálni. Gyere.-segít fel Jungkook közbe a most életmentő tervét mondta. Kézen fogva mentünk az utcán Jungkookkal mint két barát. Nagyon szeretem hogy ilyen gondoskodó és aranyos. Egyszer csak annyit veszek észre hogy egy Yoongi full idegesen fújtatva lök el Jungkooktól és megy neki az illetőnek.

Mi a faszt képzelsz? Ő az én barátnőm. Le lehet szakadni róla.-mondta majd bevert neki egyet a gyomrába és az arcára.

Te meg... Folyamatosan írsz a buzi szülinapoddal meg a névnapoddal és akkor végezzek a munkával hogy hazaérjek de figyeljem hogy te mit írsz és írjak vissza mert különben az a baj. Az álmomat próbálom világon tartani és te megakadályozol. Nem értem miért nem jó az neked ha én dolgozok és este együtt aludthatunk. Aztán amikor végre azért siettem hogy a rohadék szülinapodat ketten tudjuk tölteni látom hogy te az egyik haverom kezét fogod és sétálsz vele, nevedgélsz. Összekulcsolva nem akartok sétálni véletlen?-ordított velem mintha hülye lennék én meg sokkolva ülök a földön és halkan zokogok. Nem hiszem el. Most sikerült megnyugodnom erre újra megsirat. Ez lenne a szerelem? Mert akkor nekem nem kell...

Elmondom neked Min Yoongi hogy az összes szerelmes pár együtt tölti a szülinapjukat. EGÉSZ NAP.-Emeltem ki az utolsó két szót. -te meg hazajössz... 8:50-kor és behúzol az egyik haverodnak. Aztán nekem magyarázol meg hitetlenkedsz hogy nekem miért nem jo hogy munka után amikor hazajössz együtt aludthatunk. Most akkor el is mondom hogy miért; azért mert elmondom hogyan történik. Hazajössz megkérded hogy csináltam e vacsit. Mondom hogy igen aztán te eszel. A koszos tányért otthagyod az asztalon, annyit nem mondasz hogy kössz a kaját aztán elmész fürdeni aztán utánad én aztán amikor lefekszünk te kihúzödsz a szélére és úgy alszol. Nem úgy hogy átölelsz vagy valami. Tényleg... Tök jol alszunk együtt... Végül is egy ágyban alszunk az már azt jelenti nem? Hát nem.-mondtam majd elfutottam mert igen közbe felálltam. Utánam nem jött senki. Mindenki sokkosan állt én meg csak sprinteltem haza. Összepakoltam a cuccom így néhány napra majd azzal együtt kezdtem újra futni. Amikor kiértem a városbol elkezdtem sétálni. Hát persze hogy nincs szerencsém mer Yoongi jött a kocsijával. Berángatott mejd lezárta hogy véletlen se jussak ki. Hátramászott mellém majd végig szemembe nézett.

Te... Aigo... Neharagudj... Tényleg, nagyon sajnálom hogy ennyire paraszt voltam veled pedig te csak a szülinapodon akartál volna a barátoddal lenni és elhanyagoltalak. Tényleg nagyon sajnálom. Ha gondolod kiveszek egy hónapra szabit és ígérem csak a tiéd leszek és ha szeretnéd változok, vagyis próbálok változni és...

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Sep 14, 2019 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Elhanyagolva! •Min Yoongi ff•Où les histoires vivent. Découvrez maintenant