Din nou împreună

76 2 4
                                    

Sebastian pov:

Dupa ce ne-am facut un plan am mers la locul unde a zis i-ar atunci când voi ajunge,prietenii mei se vor ascunde.Am ajuns acolo si i-am văzut sluga dușmanului meu:

El:Se pare că ai venit,deci daca vrei fata trebuie sa alegi,mori tu si ea rămâne în viață s-au moare ea si tu o să vi cu mine.

Eu:Iti dau o șansă,mi-o dai pe Saya si ne lasi în pace odată pt totdeauna.

El a început să râdă și dintr-o dată a scos pistolul și din mașină a ieșit Saya.

Eu:Sayaa,o să te salvez promit.

Ea:Sebastiaaan,ai grija,în spatele tau.

Am simtit dintr-o dată o durere si am scos repede pistolul si l-am împuscat.Saya alerga spre mine plângând,s-a pus jos lângă mine și a început sa tipe sa mă trezesc.

Ea:Te rog,nu murii,te iubesc,nu mă lăsa singură.

Eu nu m-ai auzeam nimic,m-am trezit într-o cameră albă si tot auzeam voci.
Două persoane veneau spre mine,s-au apropiat si semănau leit cu mine.

Femeia:Baiatul meu,ce cauti aici,nu a venit înca timpul.Trebuie să te întorci.

Eu:Mamă,tu esti?Eu nu m-ai vreau să plec,vreau sa stau cu voi.

Tatal:Si de Saya nu-ți m-ai pasă,ea te iubeste,tu o iubesti?,vrei să o părăsești si sa rămâi aici,daca vrei poti rămâne dar este alegerea ta,si fiecare alegere te poate costa.

Mama:Daca rămâi aici vei sta cu noi dar tot ce iubesti pe lumea cealaltă nu va m-ai fi lângă tine.Deci ce alegi dragule?

Eu:Ai dreptate mama,vreau sa ma întorc,nu vreau să o părăsesc pe Saya.

Mama:Atunci dragule,noi ne luăm la revedere.Te iubim.

Au disparut din fața mea i-ar eu am simțit o durere mare după m-am trezit într-o camera unde eram conectat la aparate,cred ca eram la spital i-ar Saya dormea cu capul pe mine.Imi era dor de îngerul meu,cum am putut sa ma gandesc sa o părăsesc.

Ea:Sebastiaan,te-ai trezit mi-a fost dor de tine,am crezut ca vei murii
Eu:Iubito,nu o sa te părăsesc niciodată nu as putea rezista nici o zi fără tine,te iubesc îngerul meu.

Trăind printre demoniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum