Eu:Nu vreau,dute tu
El:Nu poți să îi lasi asa,nici nu le-ai spus că pleci.
Eu:Daca ma duc,o să trebuiasca sa ne mutam.
El:Poate s-au răzgândit,dacă nu vii te iau pe sus
Eu m-am pus pe jos:
Eu:Aici stau
El:A daa
M-a luat pe sus si a iesit din casă,a încuiat casa si m-a dus în masină.După zece-cinspe minute am ajuns,m-a luat iarasi pe sus si a ciocanit la usa.I-am auzit vocea mamei:
Mama:Saaaya!Unde ai fost ne-am facut griji,si cine este el?
Eu:Am plecat că nu vreau sa ne mutăm.
A apărut si tatal meu,a venit la mine si ma îmbrațisat:
Tata:Fetita mea,ce bine ca te-ai întors.Am vrut să sun la poliție.
Mama:Si vrem sa-ti spunem ceva.
Tata:Nu ne m-ai mutăm.
Eu:Cum asa?
Tata:Trebuia sa ne mutam pentru ca seful a facut o firmă de imobiliare si a vrut sa mergem acolo.
Mama:Dar noi când am vazut ca ai disparut,a doua zi i-am zis sefului ca nu vrem să mergem acolo.
Eu:Ceee biine,îmi era dor de voi,vă iubesc.
I-am îmbratisat si am si uitat de Sebastian:
Eu:Mama,tata el este Sebastian,iubitul meu.
Mama:Ai un iubit?
Eu:Da
Tata:Voi două stati în sufragerie că eu am de discutat cu baiatul acesta.
Eu:Sa nu-l sperii,si sa sti ca el m-a adus aici ca eu nu vroiam.
Tata:Ok.
L-am lasat pe Sebastian acolo si parca era putin speriat.După zece minute au aparut amândoi râzând.
Seb:Tatal tau este foarte amuzant.
Tata:Saya,e de păstrat(se referea la Sebastian)dar daca te supara vreodata îl împusc.
Eu:Ba nu-l omori.
Am mers toti la masa si am mâncat ce a gatit mama.Dupa ce am terminat,mama m-a întrebat daca ma mut înapoi dar când am vrut sa raspuns,mi-a luat-o înainte Sebastian si a zis ca rămân la el si ca va avea grija de mine.Părintii mei au fost de acord iar noi ne-am luat la revedere dar m-ai întai mi-am m-ai luat niste haine.Am plecat si mi-am adus aminte de biletul de la necunoscut,am si uitat.
Eu:Sebastian!Trebuie sa-ti arat ceva.
Seb:Ce iubito?
I-am dat biletul iar el dupa ce la citit la strans în pumn apoi la aruncat.
Seb:Nu-ti face griji,nu se va apropia de tine.
Eu:Mie nu îmi e de mine ci de tine,nu vreau sa te pierd.
Seb:Nu o sa ma pierzi iubito,
M-a sarutat apoi a pornit masina,am ajuns acasa si eu m-am dus sa-mi duc rucsacul si mi-am luat niste haine ca vreau sa-mi fac un dus.Am încuiat usa ca să nu am vreo surpriza,dupa ce am terminat l-am vazut pe Sebastian pe pat,era pierdut printre gânduri.Cum nu ma vazut,m-am apropiat încet si când am vrut sa îl sperii m-a tras peste el.
El:Ai vrut sa ma sperii,ia zi.
Eu:Poate.
A început sa ma gâdile iar eu nu m-ai puteam de râs s-a oprit si a început sa ma sărute pe gât i-ar dupa stiti ce s-a întamplat.Ne-am pus capul pe perna obositi,s-a apropiat de mine si m-a îmbratisat,am stat doua minute si cred ca a adormit.
Eu:Te iubesc
El:Si eu îngeras
Eu:Credeam ca dormi.
El:Nu dormeam
N-am m-ai zis nimic si am pus capul pe perna si am adormit amândoi îmbratișați.
CITEȘTI
Trăind printre demoni
RandomIn aceasta poveste Saya va trebui sa se mute într-o casa bântuită si ea va trebui sa suporte fantoma care o va bântuii în fiecare seara.Ce se va m-ai întâmpla veți afla pe parcursul poveștii.