part 2

14 2 0
                                    

Pengawa ke terubah dikereja orang ngepunka gawai nya Nimang Pantar , nya malam kejang hari pengabang datai. Pantar nya digaga pagi nya udah bekau tuai gawai begerah ngasuh orang ngaga pantar. Nyadi lebuh ke ngaga pantar nya gendang rayah dipangkung tiga renggat.

Pantar nya digaga ba antara ruai enggau tempuan lalu digaga seretai sekayu rumah nya, taja pan orang bukai enda tau enda nganti tuai gawai belabuh ngaga dulu. Udah nya baru manuk dibiau kena begerah bepadahka sida serumah belabuh nganchau tikai nyendiaka nimang pantar.

Sepengudah beranchau tikai, lalu dua iku ari sida serumah di asuh ngirit chapan siti siku ke setak ili, siku ke setak ulu, mupu ka Antu Rua. Utai ke diberi ari sepintu-sepintu bilik nya mayuh macham utai ke udah jai, enda diguna agi baka gari genuk, gari periuk, gari sepit, enggau utai bukai.

Sereta udah tembu mupu nya baru rumah nyambut orang ke diasuh nasak, iya nya miring ka Gawai Burung. sida tu udah disambut di tanah, dialu enggau gendang. Datai orang ke ngalu iyaka ba tanah, sida lalu nanya ka burung iya. Enti bisi burung orang lalu ngadu ka ai burung, enti nadai orang ngaga ai untung iya dikumbai ai dua ratus dipedua iya enggau tuai gawai. Reti seratus nya sepuluh iti gelas penuh disi ai tuak.

Asal kitai iban nemu beburungWhere stories live. Discover now