193 13 9
                                    

Jungkook, yine Jimin'i izliyordu. Ama Jimin telefonuyla oynuyordu, Taehyung ve diğerleri daha gelmemişti. Jimin yanlızdı.

   Jungkook, Jimin'in yanına gitmek istiyordu. Ama gidemiyordu çünkü onu tersleyeceğimi biliyordu. Bir süre sonra Taehyung gelmişti, ilk dikkatini çeken Jungkook olmuştu. Jungkook'a doğru ilerlemeye başladı.

"Nasılsın küçük prens?"

"Ah, iyiyim. Teşekkürler."

"Hala Jimin'den çekiniyorsun değil mi?"

"Ben,... Ben hep böyleydim zaten."

"Ondan hoşlanıyorsun değil mi?"

"Aslınd-..."

Arkadan Jimin'in sesi yükselmişti.

"Taehyung, bu sokak süprüntüsünün yanında ne işin var?"

"Jimiiin!"

"Ne var? Yalan mı Taehyung?"

Jimin uzaklaşmıştı, yerine dönüp telefona bakmaya devam etmişti. Taehyung sa Jungkook'dan özür dileyip Jimin'in yanına gitmişti. Jungkook, yine yalnız kalmıştı.

————

Okulun kızları Jungkook'un çok çekici olduğunu düşünüyorlardı, ama Jungkook hiçbirinden hoşlanmıyordu ayrıca Jungkook pısırık bir çocuktu.
Kimse ona, o da kimseye çıkma teklif  edemiyordu. Zaten ineğin tekiydi.

"Eee, bugün nasılsın jungoo?" Konuşan Jungkook'un sayılı arkadaşlarından olan Chae-Young'du. O da inekti, bu yüzden iyi anlaşıyorlardı. Diğerlerinden uzakta beraber takılıyor ve ders çalışıyorlardı. En azından Jungkook'u tanıyıp seven biri vardı.

"Pek iyi değilim, ya sen?"

"Yine Park Jimin meselesi değil mi?"

"Ahh, evet."

"Şimdi ne yaptı?"

"Boşversene zaten beni hiç sevmeyecek. Değil mi?"

"Sen bilirsin kook."

Ders Fizikti. Jungkook Fiziği severdi. Hocanın anlattığı herşeyi not aldı ve dersin sonunda notlarının olduğu defteri çantasına koyup, çantasını kapattı. Daha sonra kantine doğru ilerledi. Park Jimin oradaydı, zaten hiç gitmemişti. Dersi asmış ve orada oturup telefon ile ilgilenmişti.

"Pşşt..."

Jungkook, arkasını döndü ve Jimin'e baktı. Jimin, ona seslenmişti. Jungkook ne kadar şaşırsada belli etmemeye çalışmış ama bir domates gibi kızarmıştı. Jimin kalkıp ona doğru yürüdü ve kulağına eğildi.

"Baldırların güzelmiş."

Jungkook, put gibi kalmış ve 5dakika boyunca hareket edememişti. Gün boyu bu şoku atlatamamış en sonunda ise derslere odaklanamamış bir şekilde eve dönmek zorunda kalmıştı. Park Jimin gerçekten onu etkiliyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Le Pétit Prince  -TaeKøøk-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin