Zdalo sa mi to, alebo tu chodí viac návštevníkov ako do Freabear family dinner? Dokonca sa mi zdalo, že som videla Vincenta. Skoro som sa vtedy neovládla a rozbehla sa za ním. Opakujem SKORO! Teraz je polnoc a ja idem preskúmať strážnicku miestnosť. Hm... Dvoje zatvárateľné dvere,počítače, tablet s kamerami, otočné kreslo, dve zamrežované okná. Pozrela som sa do kamier. Je tu zopár slepých miest. V kuchyni kamera zachytáva len zvuk, žiaden obraz. Hm... Má to obmedzenú energiu. Vincent sa určite vráti. Toto by bola dokonalá príležitosť. Dnu vbehol Foxy. ,,Wolfie!" vykríkol. Vystrašil ma tak, že som spadla. ,,Idiot!" zakričím na neho. On sa len zasmeje a pomôže mi na nohy. ,,Poď si so mnou zabehať," povedal. Prikývla som. Po hodine behania sme si sadli na jeho pódium. ,,Foxy, prečo si vyradený z prevádzky?" Foxy sklonil hlavu. ,,No... Vieš... Ja som dostal menší skrat a skoro som zabil tri deti." Bolo mi zle. ,,Prepáč, že som sa pýtala.",,To nič," zdvihol hlavu, ,,Je to minulosť. Mali by sme žiť v prítomnosti." Toto bol foxy, akého som poznala ako človeka Alexa. Milý, pozitívny, ochranársky. Zrazu sa pri nás objavila Chica. ,,Poďte na pizzu!" povedala a hneď odišla. Foxy sa na mňa pozrel a ja na neho. ,,Radím ti nejesť pizzu od Chici.",,Prečo?",,Nevie variť.",,A-ha." Pomaly sme šli do kuchyne. Každý, čo tam bol, tú pizzu jedol akože. Hádzali ju do koša. Ochutnala som ju. Naozaj bola hnusná. Po jedle som ostala v kuchyni. ,,Chica. Prepáč, ale nevieš variť." Obrati sa na mňa. Sadne si. ,, Ja viem. Ja som nikdy nevedela variť." Zložila si hlavu do dlaní. Podišla som ku nej. ,,Ja ťa to naučím." Zdvihla hlavu a usmiala sa. ,,Ďakujem." A tak sme celú noc vyvariali. A chalani to všetko poctivo zjedli.