shadowhunters deel 1.

67 3 1
                                    

Dees gaat over een verhaal over Clary. (Dat oranje haren)
Maar ze woonde samen met haar mama samen in een mooi gezellig huisje
Toevallig was het haar verjaardag de dag dat ze 18 jaar zal worden.
Die avond ging ze met haar beste vriend simone op een party. Ze kreeg van haar stiefvader luke
Een spuitbussen voor op de busje van Simone voor zijn nieuwe bent. Ze kreeg voor haar verjaardag
Een mooie stok ze zei "ui dank je mam maar wat is dit ?"casline de moeder van Clary zei "het is een erfstuk van de familie." Daar
Kwam Simone en ze wou vertrekken maar casline wou eerst met haar praten.Maar Clary zei "nee morgenochtend. " En ze vertrok
Als ze er waren begon ze te spuiten op de bus. Shadowhunters tekens ze zach dingen dat gewonen mensen niet konden zien.
Zoals tekens. Shadowhunters noemen dat runes geven je kracht alleen voor shadowhunters gewonen mensen gaan daar van dood. Op een party zag ze de runes ze leerde shaduwhunters kennen alleen shadowhunters konden shadowhunters zien. Ze wist nog niet wie ze was tot haar mama ontvoerd werd. Ze leerde ondertussen shadowhunters kennen bv: Alex, Jace, Issabelle=izzy.ze helpende haar om haar moeder Vasline te redden van haar vader Valentine maar ook dat wist ze nog niet.
Ze wist niet dat haar geheugen weg werd getoverd door magnus de oudste tovernaar en om sterfelijk. 2dagen later..
Kwamen herinneringen terug langzaam Jace wist wat er was ze werd betoverd door een tovernaar alleen wist hij nog niet hoe??
Dus ze besloten naar de stille broeders puur engelen van de dood ze zijn best eng. Ze gingen haar met de engelenzwaard voor haar herinneringen
Ze zag dat haar vader valentine was. Natuurlijk zei ze het tegen Jace. Hij wist niet wat te zeggen hij was verbluft dat Clary de dochter
was van Valentine. En Clary ook. Alex had geen vertrouwen niet meer in haar. En het Instituut ook niet meer maar Jace wel .(instituut is waar shadowhunters hun
Misies op zoeken en waar shadowhunters werken +trijnen)
Na 4weken...
Kreeg ze meer en meer terug ze wist ook ineens wie haar betoverde namelijk: Magnus hij geeft veel feestjes en toevallig was dat ook die avond een feest van hem. Natuurlijk zal hij daar bij zijn want hij houd van feestje dus Clary en Izzy en Jace en Alex gingen naar zijn groot feest.
Magnus zag Clary en zei je bent mooi geworden natuurlijk wou Clary alles weten en natuurlijk vertelde Magnus alles wat hij wist.
Ook over de beker.(de beker daar kan je nog meer shadowhunters maken van gewonen mensen als je dat niet bent en drinkt ga je dood.)
En dat had de moeder van Clary gestolen omdat Valentine de mensen in gevaar bracht.
En dat Clary de beker moest zoeken. Ze wou het graag willen zeggen maar Clary wist het ook niet.
Maar ook de demons waren daarmee op zoek zei magnus. (Demons kunnen ook met beker ook demons maken.)
En Clary moest weg van Jace. De demons waren er ongeveer 4 demons ze vochten en Clary deed haar best.
Om de demons te doden. Na een tijdje kreeg ze meer en nog meer herinneringen. Van haar moeder
En vader en van de beker. Ze dacht dat ze de beker weet waar het is.
Jace ging met haar mee en Jace was een beetje verliefd op haar. Maar Clary wist dat nog niet.
Maar ook zij was op hem.  Ze leerde ook ineens haar vader kennen valentine.
Ze was verbluft en ook boos ze wist dat haar moeder ontvoerd werd door hem valentine zei
Clairrisa mijn dochter je lijkt veel op je moeder. Ze rende weg. Jace volgde haar.
Ze ging naar het huis van haar en haar moeder ze ging naar binnen. Daar zaten er ongeveer 6 kaarjes
Wat haar moeder maakte. Maar ze ontdekten ook haar talenten ze kon spullen in een papier zetten
En ook er weer uit halen. Er was ook ineens een demone in Jace na gemaakt.
Clary wist dat niet dat het een demone was. Ze had het derekt door want de demone vroeg direct achter de beker.
Ze pakte haar zwaart en stak het in zijn borstkas het werd terug gebracht de demone naar de hel.
Clary ging zo rap mogelijk naar het Instituut waar ze ongerust waren waar Clary was. Vooral Jace was ongerust
rond haar. Daar was Clary ze zei "ik heb de beker." Jace zei dat het dat niet zo belangrijk was voor hem en Clary kuste
Hem. Toevallig was Alex ook op Jace maar ze waren paratai. (paratai is een sterke vriendschap dat ze met elkaar samen kunnen strijden en samen sterker dan 1.) De beker werd veilig weg gezet. En Clary ging verder zoeken achter haar mama maar ook luke was achter de moeder opzoek van Clary. Ze ging op zoek naar Valentine. Ze vond ook haar vader en Jace ook natuurlijk loog Valentine Clary zag haar moeder in aard van coma. Ze pakte haar moeder en vluchtte met haar moeder. Ze ging met haar moeder naar het Instituut.
Ze vroeg magnus om hulp voor haar moeder terug wakker te krijgen maar dat ging niet.
(De personen hoe ze eruit zien)

(Dit was deel 1)

(Dit was deel 1)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


shadowhunters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu