shaduwhunters (deel 3)

14 0 0
                                    

(Het vervolg)
Clary kust jace en de dorens gingen weg maar ze bleef staan en stopte niet tot dat ze hem weg duwde Simon vluchtte weg.
Hij wist wat hij moest zeggen of doen.
Clary wist niet wat ze moest doen. Ze keek een hele tijd naar Jace en Jace naar haar.
De volgende dag...
Droomde Clary over krachten ze schoot wakker en verschoot. Ze kon ook ineens runes zelf criëeren.
Ze verbaasde en vond het raar ze kon portalen open maken en vleugels aan haar haar maken net als een echte engel.
En nog zo meer Jace keek naar haar en was aan het lachen maar was ook verbaasd Clary zag Jace en hij zei hoe doe je dat
Ze wist het.de baas van alle shadowhunters kwam want ze moest komen. Clary moest trijnen tegen Jace.
Wie de sterkste was ze gaf jace een rune van haar en ineens kwamen alle runes in licht van Jace en van Clary.
Het was prachtig. De baas zag het niet en kwam binnen als het juist stopte.
Clary begon met vechten tegen Jace voor wie te zien wie ee sterkste was. Clary was heel sterk met haar runes.
En Jace ook natuurlijk maar Clary was super goed geworden op al dat tijd. De baas was verbaasd.
Wat Clary kon.
2uur later..
Clary en Jace en Izzy moesten achter Valentine want hij werkte met Jonathan samen. En ze dode mensen.
Clary zag haar vader en haar broer. De rest kwam rustig Jonathan ging weg rennen want hij wou nog niet vechten.
Jace ging er achter na en Clary tegen haar eigen vader en met Izzy en Alex was mee met Jace.
Jonathan en Jace vechte tegen elkaar en inderdaad was Jonathan te sterk. Jace verloor en dan kwam eindelijk Alex hij hielp samen met
Izzy. Ze konden hem niet aan ook voor hun was hij te moeilijk. Jace pakte zijn zwaart en stak het in mijn hart
Jonathan was dood. En Valentine vluchtte weg.
De moeder van Jonathan was een demon ze kwam zijn lijk halen en ze wou hem terug wakker maken
Jace werd verloekt door haar hij moeste helpen. Hij moest eerst 3dingen hebben voor 100%wakker te krijgen voor haar zoon
Jonathan. De Instituut had alles in doog want de uil=(jace die vervloekt is zijn naam)
dode mensen voor bloed voor Jonathan. De uil moeste nu ook nog Valentine zijn rib hebben.
Clary wist van niks maar ze nam vraak op Valentine wat hij allemaal gedaan heeft.
Ze vocht tegen hem tot de dood. Clary was zelfs sterker dan haar eigen vader. En dode hem.
Ze had er geen spijt van. Want het moest want als zij het niet zal doen doe een ander shadowhunters dat.
En dat wou ze niet. De uil kwam ineens en pakte een mes en sneet zijn buik open en brook er een rib uit ineens
Clary zag ineens dat het Jace was maar hij deed raar en Jace pakte haar vast en zei je moet mee naar mijn koningin.
Ze heeft u hard nodig. Als ze aan kwam zei de moeder van Jonathan eindelijk ben je er uil heb je een rib van Valentine
En heb je Clary. De uil zei duidelijk ja koningin. Ze dee de rib in het water waar Jonathan zijn lijk in zat met bloed van mensen.
En de uil moest weg. Clary zei wat wil je van me de moeder van Jonathan zei dat zei haar zoon terug wakker zal maken
Door het hard. De moerer van Jonathan tekende op haar borstkas een rune waar Jonathan en Clary 1 persoon zullen zijn als
Clary sterft, sterft Jonathan ook en als Jonathan sterft, sterft Clary ook. Simon kwam erachter dat Clary ontvoerd werd dus
hij zocht met Alex samen om haar te vinden. Simon kwam binnen en zag Clary en ging stil naar haar toe.
Simon maakte haar los ondertussen vocht Luke en Alex tegen demons.
Clary zei dat hij het glas rond het bloed moest breken met zijn kracht. Clary tekende een rune dat zonlicht gaf.
Ze verblinde de moeder van Jonathan. Ondertuusen dee Simon zijn best om het glas kapot te maken.
Hij deet er alles aan de rune was gestopt en ze zag het ze ging er direct op af ineens gaf de teken dat de natuur koningin gaf
Een schok dat ze Simon niet kon aan raken maar ook Simon vloog weg. Clary roepte Simon!!!!
Ineens pakte een hand haar vast. Jonathan waw wakker de moeder ging terug naar de hel.
Ze verbrande terug naar de hel ineens was er een ontploffing. Clary vloog weg door de grote ontploffing.
Jace kwam juist binnen en zag Clary niet meer. Simon sprong op het gebouw en zei Clary is mee genomen
of dood door mij. Jace was er kapot van als hij hoorde dat ze dood was.
Clary werd na 2dagen wakker in Vriesland. Jonathan zei eindelijk je bent wakker geworden.
Clary kreeg drinken maar ze vertrouwde haar broer niet en zei ik vertrouw u niet.
Clary was van plan om te ontsnappen maar natuurlijk moest eerst Jonathan weg dus ze zei ik heb honger kan je eten maken.
Jonathan zei ja natuurlijk. Clary pakte een warme jas en rende weg.
Het was zo koud dat ze het geen 2u. Kon volhouden in de kou. Jonathan was achter haar aan, maar niet lopend.
Clary rende en rende... tot ze de berg afmoest ze rolde benden van de berg en vielflauw.
Jonathan pakte haar op en bracht haar naar zijn thuis. Ondertussen was Jace aan het wenen en wenen hij kon zelf niet meer lachen dagen zat hij in zijn kamer. Alex maakte zich zorgen over hem. En ging praten met hem wat er was. Jace wou alleen zijn maar Alex kwam binnen en zei
Je moet je niet zo laten gaan ik mis haar ook en Izzy ook en zelfs Magnus maar we moeten verder leven.
Jace wou dat niet doen hij wou ook dood.
Clary was ongerust over Jace en Simon. Jonathan wou met Clary een vriendschap.
Hij wou goed zijn. Clary gaf hem een kans ze gingen verhuizen naar Parijs de lievelinks stad van Clary.
Ze vond het super leuk. En ging samen wandelen en praten en drinken.
Ondertussen was Luke aan het onderzoeken dat Clary echt wel dood was. Hij zocht zijn dochter.
Ondertussen was Jonathan en Clary aan het wandelen ze kwam een shadowhunter tegen en nam zijn stok af en de shadowhunter had
niks door ze ging verder stappen met hem Jonathan wou met Clary de familie ervenis halen de zwartezwaart.
Clary wou het niet ze wou niet dat hij de machtige zwaard pakte.
Ondertussen was Luke en Jace aan het zoeken achter Clary tot ze haar vonden ze gingen direct er naartoe.
Ondertussen was Jonathan en Clary aan het wandelen en aant praten over hun familie.
En naar de eifeltoren aant kijken Clary was aant denken over Jace want dat was de plaats
wat ze met Jace wou naar kijken. Ineens kwam Jace met Izzy en Alex.
Jonathan zei je hebt me veraden. Clary antwoorde ik ben en blijf je zus ze pakte een mes en zat het in haar been.
Jonathan kreeg ook dat wond natuurlijk. Jonathan was boos en zei trut en rende weg.
Jace pakte Clary vast en hij wist niet wat te zeggen tranen van geluk was er dat Clary en Jace terug samen waren.
Clary pakte hem en kuste. 2minuten later..
Maakte Clary een portaal voor naar het Instituut.
Clary was ongerust over Jonathan dat hij iets zal doen.
Die nacht heeft Jonathan een tekst geschraapt op zijn huid wat Clary zag en pijn deed.
Er stond op ik mis u.
Clary was verbluft en ze geneeste zijn schrabben van hem.
Jace was juist wakker geworden als haar wonden juist weg was. Clary dee als of er niets was ze zei dat het verbinding met Jonathan
Weg moest. Jace en Clary deden er alles aan maar Jonathan moest erbij zijn. Dus ze gingen op Jonathan achter na....
Dit was deel 3...

Dit was deel 3

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.




(Het meisje dat simon dode komt in deel 4

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Het meisje dat simon dode komt in deel 4...

shadowhunters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu