Μια γαμημένη ανάμνηση💔

241 8 0
                                    

Stiles pov
Καθόμασταν σε ένα τραπεζάκι και μιλούσαμε για ωρες.Διάφορα θέματα πήραν μια θέση στη συζήτηση μας και συμφωνούσαμε σε παρά πολλά.Αφού εξαντλήσαμε όλα τα θέματα κατέβηκε ο Peter και πήγε να μας πάρει κάτι να πιούμε γιατί θα καθόμασταν κι άλλο εκεί Αφού μου έφερε ένα τσαί ροδάκινο σε εμένα και ο ίδιος πήρε λεμόνι.Του πρότεινα να ξαπλώσουμε στο έδαφος με την μια συμφώνησε και καθόμασταν βλέποντας τα αστέρια ενώ ακουγόταν από το κινητό του το τραγούδι Without Me και μια ανάμνηση ήταν αρκετή για να μου γαμήση την διάθεση και την ψυχολογία.
Flashback
D:Δεν πρόκειται να σε αφήσω ποτέ στο υπόσχομαι.
S:Derek ποτέ μην λες ποτέ γιατί πάντα κάτι μπορεί να συμβεί.
D:Ότι και να μας συμβεί πάντα θα βρίσκουμε λύση και θα ήμαστε μαζί για πάντα.
S:Αν συνεχίσεις να τα λες όλα αυτά θα σε πιστέψω.
D:Σου το ορκίζομαι στα αστέρια(ήταν στον ίδιο λόφο που είναι τώρα με τον Peter)ότι πάντα θα σε αγαπώ ακόμα κι αν έρθει το τέλος του κόσμου δεν θα σε χωρίσω.
Τέλος flashback
Κι όμως το έκανε δάκρυα άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους και βουβά έκλαιγα ευτυχώς ο Peter δεν είχε καταλάβει τίποτα 10 λεπτά μετά χτύπησε το κινητό.
S:Ok θα είμαι εκεί σε 20
(Τέλος κλήσεως).
P:Συνέβη κάτι?
S:Όχι ο αδελφός μου είναι πρέπει να φύγω θα σε πάρω αύριο να τα πούμε.
P:Σήμερα πέρασα φανταστικά ήλπιζα σε κάποιο θαύμα να μην τελείωνε ποτέ αυτή η μέρα.
S:Κι εγώ το ίδιο(εκτός από την ανάμνηση)
P:Καληνύχτα με την μορφή σου στο μυαλό μου θα κοιμηθώ.Ελπίζω κι εσυ το ίδιο.
S:Ακόμα και τώρα που είμαστε μαζί εσένα σκέφτομαι φαντάσου στον ύπνο μου.Φεύγω γιατί με περιμένει ο Liam.
P:Αντίο.
Liam pov
Τον περιμέναμε ακριβώς κάτω από τον λόφο κι όταν έφτασε με ρώτησε μάλλον μας ρώτησε
S:Τι κάνετε όλοι εδώ.Επίσης εμείς οι δύο Liam δεν είχαμε ραντεβού στην πλατεία.
Δεν είπαμε τίποτα απλός τον αγκαλιασαμε όλοι μαζί εγώ,η Lydia,o Scott και η Allison που πλέον είχε γίνει μέλος της οικογένειας.Μόλις το αγκαλιάσαμε του είπαμε ότι τον ακολουθήσαμε μέχρι τον λόφο κι επίσης ότι επίτηδες τον πήρα τηλέφωνο γιατί ο Peter θα καταλάβαινε ότι κάτι δεν πάει καλά.Μας ευχαρίστησε κι ερώτηση ήταν ίδη έτοιμη
Ly,A:Τι έπαθες κι άρχισες έτσι στο άσχετο να κλαίς?
Ρώτησαν τα κορίτσια
S:Απλός τον τραγούδι και το τοπίο μου θύμησαν την εξής ανάμνηση.
Αφού μας την είπε άλλη μια ομαδική αγκαλιά ήταν η απάντηση στο ότι κατανοούμε τι περνάει.
Τότε ο Scott του λέει
Sc: Άφησε πίσω το παρελθόν όσο κι αν πονάει και άσε τον Peter να σε θεραπεύσει με την αγάπη του.
Με αυτό όλα μπήκαν στη θέση του κι ο Stiles πήρε μια αγκαλιά τον κολλητό/soulmate του και του είπε ότι θα το κανει.Τότε του λέει ο Scott
Sc:Όχι άλλα δάκρυα ποια.
No tears anymore💧
Τότε ο Stiles επανέλαβε
S:No tears anymore💧

Sterek/Steter(in love with my step brother or his uncle?!)Место, где живут истории. Откройте их для себя