Stau si ma gândesc cum sa-l conving pe Senastian sa mergem in club cu Bo si Suga, si cred ca nu va fi de acord deoarece este duminica si maine la muncă, dar un pic de distractie nu strica nimănui nu? Cobor scările si ma îndrept către living. De acolo se auzeau niste contraziceri,, poate iară se ceartă cu un client nemulțumit,, spun eu in minte. Ma apropii de el si ii iau fata intre mâini:
-- Hai s-a intamplat ceva?
- Nu stai linistită, nu s-a intamplat ceva ce sa te îngrijoreze, a si am vorbit cu doctorita si ne poate vedea acum,deci mergi sus si pregatestete ca plecam imediat.
- Bine,mi te alaturi la duș?,spun eu cu un ton mieros.
- Orice pentru regina inimii mele,spune el drăgăstos. Ma îndrept către scări si dintr-o data ma ia pe sus Sebastian si fuge cu mine pe scări,eu încep să rad,iar el imi da o palmă peste fund.
După jumătate de oră...Ne îndreptăm către cabinetul doctorului Green pentru o consultație,dar dintr-o data mi se face rau
- Sebastian oprește mașina mie rău!!!!!,și dintr-o dată mașina se oprește și ies repede si vars tot ce nu am mâncat,imediat ii simt mâinile lui Seba care îmi tine parul,mă simt așa de rău,dar poate e de vina stresul sau mâncarea nu știu ce să zic.
- E mai bine iubire?
-Mda mă simt așa de nașpa...
-Hey o fi stresul sau mâncarea
- Poate nu stiu,dar hai sa mergem sa nu pierdem programarea,spun cu jumătate de gură
-hai,sigur ești bn?
-Mda iubi hai sa mergem.
dupa jumãtate de ora...Asteptam de aproape jumatate de ora si inca nu ne primeste doamna doctor,Sebastian s-a dus sa-si ia o cafea si mie un ceai.Usa de la cabinetul doctoritei se deschide si de acolo iese un o femeie gravida impreuna cu sotul ei cred, apoi usa se inchide. Stau si ma gândesc asa voi si eu poate, eu vreau un copil dar nu stiu daca vrea si Seba. Observ ca apare si el cu ceaiul dar fara cafea, poate s-a dus sa fumeze iar, de cate ori iam ziss ca nu este bine, n-ai ce face poate o fi stresat cu cazul pe care il are acum, nu stiu.
-Iubito, ceaiul tau de fructe de padure.
-Mersi.
-Nu ai pentru ce, au iesit cuplul care era inaintea noastra?
-Da, de ce intrebi?
-Pai trebuia sa intram, de ce nu ai intrat?
-Te-am asteptat pe tine mie cam frica...
-Of iubito hai sa intram ca sa nu ne pierdem rândul. Ma ia de mana,batem la usa si auzim intra si intram in cabinetul doamnei ginegolog Dr. Green, cam cinci minute s-a uitat la noi si dupa a intrabat;
-Pentru ce sunteti astazi in cabinetul meu drag cuplu??
-Pai iubi,dar o iau inainte
-Suntem aici pentru ca nu ma simt bine, am grețuri si mai am si o stare de ametia..,dar dintr-o datã mã ia amețeala și cad, dar mã prinde Sebastian înainte sã cad și de aici negru.
Din perspectiva lui Sebastian
Înainte sã-și termine fraza o vãd pe Alexandra cum leșinã, dar o prind înainte sã cadã. Dupã asta o iau și o duc intr-o camerã și o întind intr-un pat și îi pun o perfuzie cu nu știu ce dar cum pare ar fi niste vitamine sau calciu. Dupã asta plecã asistenta si ma asez langa ea, stau si ma uit la ea ce frumos doarme, dar e asa de palida si acum observ cearcanele de sub ochi, poate din cauza oboseli,poate ca sa gandeste la mine daca sunt bine sau daca nu am patit ceva, of Alexandra in cate belele m-am bagat si de cate ori mai scos din ele nici nu stiu daca te merit asa un inger care sufera atat,dintr-o data simt cum ceva maa strange de mana si observ ca este ea sufletul meu, iubirea mea.
-Hey ce s-a intamplat?, dar inainte sai zic intra doamna doctor cu un plic maro.
-Buna ziua domnisoara Styles cum va simtiti?
-Bine multumesc dar ce este in plic?,intraba ea.
-Pai aici se afla rezultatele de la analize, felicitari sunteti insarcinata in 4 saptamani,ne zice doamna doctor, ma uit la Alexandra si plange, dar de ce plange?
-Iubito de ce plangi?
-Plang de bucurie si de tistrete,spune ea cu tristete in glas
-Trebuie sa sarbatorim ce zici iubito?
-Te bucuri?
-Da de ce sa nu ma bucur esti gravida cu samanta iubiri noastre!!, spun eu cu fericire si mandrie ca iubita mea este gravida.
-Deci mergem in club cu Suga si cu Bo nu?, intreaba ea
-Normal trebuie sa sarbatorim acest lucru ma duc sa-l sun pe Suga, ma intorc imediat. Ies di salon si iau telefonul mobil si apelez numarul de telefon al prietenului meu cel mai bun Suga dupa cateva minute raspunde...
Convorbire telefonica
-Hey ce faci frate?
-Bine uite cu Alexandra la doctor.
-A patit ceva?
-O sa aflati, poti tu si cu Bo sa mergem toti pstru in club ce ziceti?
-Sigur de ce nu.
-Atunci ne vedem la 19 in fata clubului Seven's ok?
-Ok te salut si ne vedem atuci.
-Bine pa frate
-Pa.
Convorbire telefonica incheiata
Dupa ce termin de vorbit intru in salon si ii zic ca ne vedem cu cei doi in club la 19,ma duc sa semnez niste foi si ma duc in calibetul doctoritei sa iau reteta si lista ce are voie si ce nu are voie Alexandra sa faca pe timpul sarcini, apoi ma intorc in salon si o iau de mana si iesim din spital, ne indreptam catre masina si ircam cu destinatie farmacie si acasa sa ne pregatim pentru iesirea in club. Ma uit la ceas si onserv ca este ora 14 si mai sunt 5 ore pana sa mergem in club....
# Salutare lume scuze ca a durat atata sa-l postez dar nu am avut inspiratie dar nici sa zicem sincer chef dar voi incerca sa postez un capitol pe zi dar mai vad si scuze ca e cam scurt dar na cam atat am vrut sa fie si cam atat.
#PUPICI
CITEȘTI
Avocatul rebel
ActionFaceti cunoștință cu Sebastian Rudd avocat,care apără cei fara drept de apel,poarta pistol si singurul lui ajutor este un șofer înarmat pana in dinți care-i este si bodyguard,confident si partener de golf pe nume Partner si cu o iubita fost agent FB...