Opt

5 1 0
                                    

Într-un final ajungem acasã, parchez mașina în garaj iar Alexandra iese val vârtej din mașinã și intrã în casã. *ala cred ca a fost trimis de cãtre procuror*, îmi zic în gând și intru și eu în casã dar înainte de asta blochez mașina si închid garajul și pornesc alarma. O vãd pe Alex stând pe canapea cu mâinile în sân, cred cã mã așteaptã o moralã bunã, dar nu e singura supãratã și eu sunt supãrat pe ea deoarece mia ascuns problemele ei de sãnãtate. Stãm și ne uitãm unul la altul pânã când Alex sparge tãcerea:
- Deci cine era acel "mesajer"?(imitã ghilimelele fiind destul de calmă)
- Când aveai de gând sã-mi spui de problemele de sãnãtate?(o privesc cu o fațã serioasã)
- Doar ști de când ne chinuim sã avem un copil!(se enerveazã și mã împunge cu degetul în piept)
- De fapt tu vrei copilul!(țip fãrã sã vreau la ea și spun cuvintele fãrã sã gândesc), ea mã privește stupefiatã și dezamãgitã. Îmi dau seama ce spun și vreau sã o iau în brațe dar se dã un pas în spate.
- C-credeam cã îți dorești un copil, dar ce sã vezi sunt singura care dorește o familie si sã-ți fie clar dormi pe canapea!!(își șterge lacrimile și pleacã în camerã), îi pot auzi suspinele de dupã ușã. Ce dobitoc sunt, cum am putut spune așa ceva persoanei pe care o iubesc și îmi doresc o familie cu ea. Clar acum va trebui sã îi las spațiu. Mã așez pe canapea și oftez.
- Sunt așa un prost!(mormăi și îmi bag mâinile în păr și trag de el frustrat)
     După jumătate de oră se face liniște și nu îi mai aud plânsetele Alexandrei. Oftez și merg încet și intru in camera fara sa fac zgomot, o văd pe Alexandra ghemuită pe pat și cu fata plânsă. Cum pot să fiu așa de bou, uneori mă întreb cum am putut sa o rănesc în așa fel. Oftez din nou, mă apropii ușor de pat și iau un șervețel umed din pachetul de pe noptiera de lângă pat și îi șterg machiajul scurs de pe fata Alexandrei, mă bucur că Alex are un somn adânc,o schimb in pijamalele ei preferate cu unicorni,(scuzați dar nu m-am putut abține 😂😅) și după asta merg la baie și fac un duș rapid și mă îmbrac cu pantaloni de trening și mă bag lângă ea deși știu că dimineață o sa mă trezesc pe jos. E vina mea că sunt încăpățânat și niciodată nu-i ascult cuvintele hehe. O iau în brațe pe Alexandra pe la spate și îmi pun mâinile pe abdomenul ei și îl mângâi, o sa am un copil cu persoana iubita, după ce m-am despărțit de fosta sotie cu care am avut un copil dar acesta a murit după câțiva ani din cauza unei bolii la plămâni nu am dorit să îmi refac viața și să îmi intemeiez o familie după și asta a fost înainte să o cunosc pe Alexandra. Este și va fi o femeie pe care o respect pentru puterea pe care dă dovadă. Ea a fost singura care ma înțeles deși cum ne-am întâlnit a fost când ma găsit aproape beat afara pe bordura și încetul cu încetul ne-am apropiat, de la prieteni până la actuali iubiți și poate îmi va fi viitoare sotie și mama a copilului pe care îl poartă.
- Te iubesc așa mult Alex și îmi pare rau că sunt un nou uneori(îi șoptesc la ureche), o văd cum mormăi un "bine măgar ce ești" și chicotesc la ce spune. Îi dau un sărut pe ceafa  și închid încet ochii și mă las purtat de somn.
Din perspectiva Alexandrei:
   In dimineața.......

*Saluttt dragi cititori, stiuuu am întârziat să scriu dar uite-ma cu capitolul acesta 😅😅
(Pijamaua Alexandrei)

Sper că o să reușesc să termin carte :)) Va pup și sper sa mai scriu și aștept mesaje de la voiiii, piesa de sus știu că nu e legata de capitol dar cu ea am scris și e faină

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sper că o să reușesc să termin carte :)) Va pup și sper sa mai scriu și aștept mesaje de la voiiii, piesa de sus știu că nu e legata de capitol dar cu ea am scris și e faină.
#va pupicesc

Avocatul rebelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum