Bir Meteor'a Rezil Oldum!

2.7K 130 16
                                    

☺Bölüm şarkısı Our last night - Bye Bye Bye☺

''Kan!''diye bağırdı sadece benim duyabileceğim bir sesle.

''Ne?'' diyip arkamı döndüğümde sandalyemin kan olduğunu farkettim.

Ne!!Hemen sırama geri oturdum.

Bu kasıklarımın neden ağrıdığını açıklıyordu.Rezil olacağım!

''Begüm ne yapacağım ben!''diye fısıldadım.

Şuan kesinlikle kız dayanışmasına ihtiyacım vardı!Tanrım ne zaman ay başımın zamanı gelmişti!

''Irmak okul bitene kadar yerinden kalkma.O zaman kimse görmemiş olur.''

''Haklısın.Of ya bende şans olsa güzel olurdum!''

''Saçmalama.''

Ders zili çalmıştı.Herkes yerine oturdu.Egemen bize döndü:

''Kızlar siz iyi misiniz?Bu yüzünüzdeki ifade ne?''

''Çok yoruldukta bir an önce okul bitsin diye bekliyoruz.''diye atladı Begüm.

''Evet evet bir an önce bitsin lanet olasıca.''dedim ve Begüm'ü onayladım.

''Tamam sakin olun sadece bir soru sordum.''

''Begüm sakin olabilir.Ama Irmak hanım biraz deli olduğu için sakin falan olamaz.''dedi Kutay.

Kendini ne sanıyor bu ya.Anlaşıldı taktı bu bana.

"Artık arkadaş olmadığımızı sanıyordum?"dedim ve imalı bir şekilde baktım.

"Bunun arkadaşlıkla bir alakası yok.Deneyimlerimle alakası var."

Ya abi zaten hastayım birde üzerime geliyor sövcem şimdi.Hayır kalkıp vuramıyorumda durumu biliyorsunuz -_-.

"Benimle her hangi bir alakan olmadığından,hakkımda fikrinde olmasın!"

Yüzünde daha önce görmediğim bir yüz ifadesi oluştu.

Kötü bir şey mi söyledim ki?Sadece kendimi savundum.Dediklerinden dolayı kendini kötü hissetmesi gereken oyken,şuan ben hissediyorum.

Hiç bir şey demeden önüne döndü.Aynı şekilde Egemen'de.

"Noldu size?"

Söylediğim sözleri düşünmeye dalmışken Begüm'ün sesi beni uyandırdı.

"Şuan konuşmak istemiyorum."

"O zaman bugün size geleyim?"

"Valla çok iyi olur.Bu sıralar dertleşmem gereken çok konu var.Özellikle de şu rezil olayım!"

Birden Begüm sessiz bir biçimde gülmeye başladı."Özür dilerim ama-"sözlerine devam ederken arada gülmeyi de ihmal etmiyordu."-sen ne zaman hasta olacağını bilmiyor musun kuzum?"diye sonlandırabilmişti cümlesini ve evet hala gülüyordu.Şimdi herkes duydu diyeceksiniz ama tabiki de akıllılık edip fısıltıyla konuşmuştu.

"Ay Begüm ne güldün kızım ya.Ayda yılda bir unuttum yani."

"Evet ve bunu lisenin ikinci gününe denk getirdin.Tebrikler."

"Valla ya çok haklısın.Ben bile bu kadar mal olacağımı tahmin edemezdim."

"Aynen."derken hala gülüyordu.Hala ve hala...

"Saol be."

Tahmin edin ne yaptı.Hadi hadi o kadar zor değil ilk defa yapmıyor -_-.

''Bugün dörtte sizdeyim.''

LiseliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin