Mehmet Ali uzun zamandır bir proje üzerinde çalışıyor idi. Büyüüüük bir proje, güçlükle hayal kurduğu bir projeydi bu. Hadi gelin Mehmet Ali'yi tanıyalım. Beykoz'da müstakil bir evde yaşayan, 30'lu yaşlarda, kel ve topsakallı birisi (gözünüzde canlandı dimi)
Gece hayatı renkli olan, günde sayamadığı kadar kızla birlikte olan birisi. Eğlenmeyi seven, bazende aşırıya kaçan eğlenmenin dibine vuran birisi.
(Vurucam dibine dibine (^_^) )
Nerde para, şan, şöhret orda Mehmet Ali.
Ünlü olmak istiyordu Mehmet Ali, yani öyle Aleyna Tavşanın istediği gibi değil. Mekandan mekana koşup,deli gibi para kazanmak istiyordu. Mesela Acun Ilıcalı nasıl gece gündüz programdan programa koşuyor. Ama unuttuğunuz bir şey var para kazanmak için (deli gibi para kazanmak için) kamera karşısına çıkmaya da gerek yok. Acun Ilıcalı ile çalışan Esat Aydoğanı birçoğunuz tanıyorsunuz dur. Onun nasıl zorluklarla mücadele ettiğini biliyorsunuzdur. Bu ünlü camiasında neler kazanıpta kameraya çıkmayan var değil mi arkadaşlar. İşte Mehmet Ali, Esat gibi olmayı ama ondan daha fena... Daha zeki... Daha daha hırslı.....Evet o kadar yazdık gelelim Mehmet Ali nin projesine, duyunca sizde inanmayacaksınız. Belki de bu projeyi gercekleştirirse büyük mevlalar alacak, nice Acun Ilıcalı lar, nice Esat lar,Ali Ağaoğlu lar, Alkoçlar devirerek, onlar gibi 100 tanesini cebinden çıkartacak kadar para kazancak. Öyle bir proje yani...
Sizce nasıl bit proje olabilir arkadaşlar. Düşün, Düşün, Düşün. ( düşün kadarsın düşün ne kadarsın.)
Evet çok uzattık gençler açıklıyorum Mehmet Ali nin devasa projesini
Bütün youtuberları toplayıp, evet düşünsenize youtuber lar bir arada nasıl bir proje olabilir.
Hikâyem hakkında fikir üretin diger bölümünde yayınlayacagım. Tahmin edemeyeceğiniz bir proje .Sıradışı olaylar .... Ve daha neler neler .Türkiye'nin yeni gözde zenginine hazır olun Mehmet Ali
Evet kısa bir bilgi verelim youtuber ları hakkında .
Berk coşkun , Berkcan Güven, Danla Biliç, Enes Batur, Orkun Işıtmak, Ruhi Çenet, Şeyda Erdoğan ...
Evet arkadaşlar sanmayın ki bu youtuberlar bildiğiniz karakterlerinde olucaklar. En önemlisi de Ruhi Çenet.
TAKİPTE KALINN..🌼