Devin Xiri

2 0 0
                                    

Trecuseră 6 luni.Lucky era pregătit să devină Xiri.Alpha era tare mândru de el.Dar,nu era singurul.Mai erau foarte mulți pui.Lucky se uita la fiecare în parte.Erau 4 băieți și 4 fete.Cu el erau 5 băieți.Abia aștepta!Atunci Alpha a rostit:
-Dragă haită!Mă bucur să vă văd pe toți aici!Astăzi,acești 9 cățeluși vor deveni Xiri!
Foarte multe lătrate fericite se auzeau în întreaga haită.Dar se auzeau și din partea cățelușilor.
-Așa dar,vom începe cu Lucky.Lucky,din această zi vei respecta codul luptătorilor și vei fi loial haitei noastre și haitei Lupii fără de Sfârșit?
-Da!a strigat mititelul.Îmi voi respecta datoriile!
-Foarte bine,fiule.Mai departe,urmează Darko,Mia,Max,Perdita,Ralph,Alexa,
Rex și Ana.
După ce a terminat citatul la ceilalți pui,le-a spus antrenorii.
-Antrenorul lui Darko va fi Merson,al lui Max va fi Cleo,al lui Ralph va fi Echo iar al lui Lucky voi fi eu.Acum la fete...
După ce terminase ceremonia,toți Xiri au plecat în culcușul lor.
Lucky trebuia să plece cu tatăl său.Dar...până să iasă din culcuș,a dat bot-n bot cu Mia.Au rămas blocați.Darko văzuse.El era îndrăgostit de Mia.Lucky nu se putea mișca.Dar nici Mia.
-Uhh...scuze.A zis Lucky.
-A...ăăă nu e nimic.
Atunci Darko intervenise:
-Dacă nu e nimic,atunci dă-te de lângă el!A mârâit el.Acum!
-B-Bine...a spus ea.
Lucky i-a mârâit înapoi.Auzise.
-Aw!Prințul din povești vrea să o salveze pe prințesica mea de un balaur!Ce drăguț!Eu zic să stai în banca ta până nu te fac hrană pentru vulturi!Stai cuminte.
Cu asta Lucky s-a aruncat asupra lui Darko.El însă auzise.Se dăduse la o parte,iar Lucky a venit cu capul într-o piatră.Lui Darko nu-i păsa.Se dusese la locul lui.Însă Mia era speriată.Se dusese în grabă lângă el.Dar când se pusese lângă el,un fum albastru îl ridicase pe Lucky de pe jos,și îi vindecase rana.Se auzise și un urlet de lup.Mia era surprinsă.
-Sunt bine!zise el.
Dar,Darko auzise și asta.
-Cum?!Credeam că ai fost șters de pe fața pământului!
-Ai crezut greșit!a mârâit el.
Atunci Alpha intrase.
-Lucky!Mergem?
-Da tati!a spus el
Dar înainte să plece,Mia l-a lins pe botic.A rămas înțepenit.Dar și-a revenit până la urmă.

Câinii NopțiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum