yeni bir başlangıç

79 1 0
                                    

     Öncelikle bu benim  ilk  kitabım umarım beğenisiniz iyi okumalar           

     

      Babamin işi nedeniyle sürekli yer değiştiriyoruz bu seferde Manisa 'ya taşınıcaktik   yeni bir ev yeni

bir okul  ve yeni arkadaşkar nasıldır bilemessiniz çok kötü bir duygu her taşindiğimizda arkamda arkadaş birakmak üstüne birde onlarla bir daha görüşememek insana kötü hissettiriyorlar .Neyseki sürekli yer değiştirmekten bu duruma alişmiştim.Ama nevar ki buradaki insanlar çok sıcakkanlı ,bu yüzden buraya alişmam uzun sürmedi.özellikle arkadaş konusu  okulun ilk günü çabucak arkadaş bulmuştum okul binası sıradandi 2katli bir okul ama köy yerinde olmamiza rağmen okul gayet bakimliydi ilk başta 1.katta okumaya başladik kisa bir süre sonra 2.kata çikmamiz soylendi  bizde doğal olarak köle gibi verilen emirleri uyguladik ve 2. Kata çiktik .Bir anda deprem oluyo sandim bütün öğrenciler üzerime çullandilar herkez sira kapmaya çalişiyordu  bende diğerleri gibi bor sıra bulup oturdum çok şansliydim yanina geçtiğim bir kızdı ağzindan lafi cimbizla aliyordum sanirim konuşmayi pek sevmiyordu ama biraz düşününce daha beni tanimiyordu doğal olarak benle konuşmuyordu sari saçli mavi gözlü boyu uzun ve zayifti saçlari beline kadar uzaniyordu benim tabirimle güzel bir kizdi biraz uğraştiktan sonra adinin MELTEM olduğunu ögrendim bir kaç saniye sonra bana ismimi sordu  bende  ZEHRA dedim.Bana ismimi sormasimi beklemiyordum gidereksohbet isiniyordu bir ablasi bir  kizkardesi birde erkekkardesi varmis buyuktrn kucuge dogru siralarsak en buyuklerinin adi CANSEL  siralarsak ,MELTEM, MELİKE ve YUSUF bu durumda MELTEM 2.çocuk oda bana kaç kardeş olduğumuzu sordu  2dedim ben ve erkekkardeşim AHMET  yanimiza bir kiz gelmişti ki o sirada bir ses yukseldi  HERKES YERLERİNE !!!   Sanirim ogretmen  gelmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR GENÇKIZIN HAYAT ÖYKÜSÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin