1-Unutma

145 2 1
                                    

Selammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)

Mediada Esinnn

Ben Esin. Ken dimi tanıtmama gerek var mı? Ok.

Ben kumral ,kahverengi gözlü , öyle çok güzel olmasamda güzel bir kızım.Fazla çocuksu olduğum doğrudur.Biraz kısayım ama inceyim.Bana eşşek gözlü diyorlar aldırmayın.

Her neyse bu gün abimle yeni bir hayata başlıyoruz.İstanbulda...Annemi kanserden kaybettim.Babamda acıyı kaldıramadı ve annemden birkaç ay sonra kriz geçirdi.Abim şimdi babamın holdinginin başında ben ise lise 3. sınıf okuyorum.Bugünde tahmin edersinizki Bars kolejinde ilk günüm.Sabah alarm çalmadan kalktım.Saçlarımı yıkayıp dalgalandırdım .Saçlarım normalde düz. Saçlarımı boyamayı seviyorum.Bazen sarı ,kahverengi..

Lacivert yüksek bel şortumu giyip düz beyaz salaş tişörtümü üzerime geçirdim.Daha sonra görümtümü sevmeyip kot şortumu ve kahverengi ince kazağımı üstüme geçirdim.Sırt çantama birşeyler attıktan sonra ayağıma siyah vanslarımı geçirdim.Hoş olmuştum.

Abim babamın Ankaradan yürüttüğü işleri burada düzene sokmuştu ve çok güzel bir ev almıştık.Aşağı kata inip abime kahvaltı hazırlamaaya giriştim.Sosis kızartıp ,krep yaptım ve kahvaltılıkları çıkardım.Abim ben çay koyarken saçlarını karıştırıp esnerken mutfağa girdi.Yanıma gelip bana sulu bir öpücük verdikten sonra

"günaydın "dedi.Bende çayları masaya götürürken

"günaydın diye cırladım.

"heyecanlısın bakıyorum"

"yoo .Kim ? Ben mi ? Abi beni bugün sen bıraksana ya noğlur "

"Tamam cadı ama ekle üstümü değiştireyimsen topla buraları"

"Canımsın sen ya tamam .Çabuk ol ,geç kalmak istemiyorum."

"Tamam cadı sorun yok"

Abim kalkınca sofrayı toparladım ve bulaşıkları makineye dizdim.Ben tam mutfaktan çıkarken abim bütün yahuşuhluluğuyla aşağı iniyordu.

"Hazırsan çıkalım cadı.Benimde işim var seni istersen çıkışta alırım bişeyler yaparız."

"Çok iyi olur haberleşiriz abicim" hemen çantamı ve telefonumu alıp abimin

yanına gittim.

--------------------------------

Okul gerçekten kocamandı .Okuldan içeri girince ilk müdürün odasını buldum.Müdür sınıfımın 11-B olduğunu ve 3. katta olduğunu söyleyince merdivenlere yöneldim.Merdivenleriçıkarken bir ara öldüm mü acaba diye kendimi yokladım.Yaşadığımı farkedince merdivenleri çıkmaya devam ettim.3. kata geldiğimde karşımda 11-B yi görünce sırıttım ve içeri girdim.Sınıfta bir kızın yanı boş gibi duruyordu bnde yanına gittim.

"Selam boşmu ?"

"Evet .Gel. Sen yenisin heralde ben Sevilay"

"Evet yeniyim ben Esin " çantamı yan tarafına bırakırken

-----------------------------------------------------------------------

Çoğu ders boş geçti.Hiçbir hoca beni farketmedi bile .Şimdiki dersimiz fizikmiş Sevilayın dediğine göre.Sevilay çok iyi bir kız .Çokta güzel .Bendende biraz uzun amaaaan koy gööte gitsin.Fizik öğretmeni kapıyı sert birşekilde kapatınca hepimiz kadına odaklandık.Güzel 30 yaşlarında bir kadına benziyordu.Masaya yaslanıp bizi süzdü. Bana gelince biraz duraksadı .

"Sen yeni kız tahtaya. "Öyle deyince bütün sınıf bana baktı .Cidden şimdiye kadar kimse beni farketmedimi ? Yavaş adımlarla tahtaya kalktım.

"Kendini tanıt ."

"Ben Esil Elvan Ankaradan geliyorum."Ben konuşurken bir çocuk sürekli bana bakıp piç sımayl yapıyordu.Ama ne diyim çocuğa hiç yakışmıyor çok çocuksu bir tipi var.

----------------------------

Çıkış zili çaldığında o çocuk yanıma gelip

"Ben Bora ." dedi.hala salak salak gülüyordu.

"Ne yapayım yani .Gğzelisimmiş babyface çocuk"ben böyle deyince çocuk beni sıradan hızla çekip duvara yapıştırdı ve kolumu sıkmaya başladı.

"Beni bir daha unutma.Daha çok görüşeceğiz seninle" dedi ben de sinirlenince küçükken gittiğim karete kursuna minnettarlımı bir daha dile getirerek çocuktan bileğimi kurtardımBu sefer ben onun bileğini tutup kolunu arkaya getirip çocuğu duvara yasladım.Kulağına eğilip

"Bende Esin unutma bu ismi.Çünkü sık sık duyacaksın ve bu yüzümüde unutma birdaha karşılaşırsak yanlış birşey yapmazsın " dedim çocuğun kolunu bırakıp çantamı alıp sınıftan çıktım.

Çakma PrincessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin