asdfg

86 3 8
                                    

Bora'dan

İçeri girdiğimizde Esin yere yığılmıştı.Aytunç abi Esin'in yanına giderken ablam çığlık attı.Aytunç abi sürekli 'uyan tatlım' diyip duruyordu.Bir süre sonra Esin elini alnına götürdü ama gözlerini açmıyordu.Yavaşça gözlerini aralarken abi dediğini duydum dışardan sert bir kız gibi görünsede acizdi.Ona acıyorum.

------------------------------

Esin den

Hepimiz salonda oturmuş birbirine bakıyorduk.Burcu abla  tekrar benden özür dilemeye başladı.Ailemi kaybettikten sonra ne zaman şiddetli ağlasam bayılıyorum.İzin isteyip evden çıktım.Dışarıda babam ile yaptığımız ve abime zorla getirtip kurdurttuğum salıncağa oturup  gökyüzünü izlemeye başladım. Kapının açılıp kapanma sesini duyunca o tarafa doğru baktım.Bora ve Burcu amma gidiyorlardı anlaşılan.Onlara oturduğum yerden gülümsedim.

Onlar gidince eve girip mutfağı temizledim.Abim yatacağını söylediğinde kafa salladım.Abim yattıktan sonra evde daraldığımı farkettim.İstanbulu biliyordum.Önceden de 2 yıl burdaydık.Sahil eve uzak olduğu için evin yakınlarındaki parka kadar yürümeye karar verdim.Eve döndüğümde saat epey geç olmuştu.Üzerime pijama geçirip abimin odasına gittim.Abim en ufak sese kalktığı için kapının sesine uyanmıştı.Beni farkettiğinde telâşlandı.

"Ne oldu ? İyi misin Esin?"

"Abi ?"

"Efendim aşkım"abimin bu sözüne kıkırdadım.

"Seninle uyuyabilir miyim?"dedim masum ifademi takınarak.

"Gel aşkım gel.İzin mi istiyorsun birde" hızlıca abimin yanına sokuldum.Abim saçlarımı okşuyordu.O huzurla uykuya dalmışım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çakma PrincessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin