▶1.Bölüm

168 10 3
                                    

Kitabı "bvbkralicesi" ile birlikte yazıyorum.

(Multi:SIA CHANDELİER) çok çok özel bir şarkı:*

~

Bedenimin yokluk krizi geçirdiği dakikalarda karşımda duran yaşlı öğretmene durumumu çaktırmamaya çalışıyordum.Başım dönüyor ve ağrıyorduAyrıca terliyordum ve titriyordum.Alnımda biriken boncuk boncuk terleri elimin tersiyle tekrar sildim. Resmen sınıfın ortasında ot çekmemek için kendimi zor tutuyordum.Neyseki sadece altı dakika kalmıştı.Fakat bu altı dakika bile bana altı saat gibi geliyordu.

"Nila,iyi misin evladım?"

Yanımdan gelen sesle saklandığım yerden başımı zorlukla kaldırıp yanımda duran hocaya baktım.Sıraya tutunarak yavaşça ayağa kalktım ve elimle ağzımı kapadım,"Sanırım kusacağım."diyerek izin almadan sınıftan hızlı adımlarla çıktım.Midem bulanmıyordu fakat kusacak gibi hissediyordum.Koşarak sınıfın en yakınında duran kapıya doğru ilerledim.İçeri girdiğimde iğrenç kokusundan buranın tuvalet olduğunu anlamıştım.Hemen cebimde duran paketi çıkarıp ağzını açtım.Rastgele bir kabine girdim ve bulanık gören gözlerimle beyaz tozu işaret parmağımın üzerine döktüm.Parmağımı burnuma yaklşatırarak uyuşturucuyu içime çektim.Burnumda ki sızlama ve sonra hissettiğim o derin zevk beni kendimden geçirirken gözlerimi kapatıp aptalca yerimde sallanmaya başladım.Birkaç saniye sonra paketin elimden çekilmesiyle gözlerimi açtım ve arkamı döndüm.Karşımda ki çocuk kaşlarını havaya kaldırmış elindeki pakete -paketime- bakıyordu."Sen nerden çıktın be!"diye bağırdığımda gözlerini bana çevirdi."Erkekler tuvaletindensin ve buraya önce ben geldim."

"Ne?" diye gereksiz bir soru sorduğumda gözlerini devirdi."Erkekler tuvaletindensin aptal kız,"sonra gözlerini elindeki pakete çevirerek ekledi,"Gerçi bunun umrunda olduğunu sanmıyorum. "

Pekala.Çocuğa sert davranamazdım.Sonuçta beni uyuşturucu kullanırken görmüştü.Bu yüzden biraz daha yumuşak bir tavırla,"Paketi bana ver."dedim.

Evet, bu benim yumuşak konuşma şeklim.

Çocuk sırıttı,"Dur, acelen ne?"

"Derse gireceğim."dedim dişlerimi sıkarak.Çocuk o aptal kahkahasını atarak beni iyice sinirlendirdi.

Sonra düşünüyormuş gibi çenesini kaşıdı,"Hmm,o zaman bir anlaşma yapalım."

Ah, niye bu tuvalete girmiştim ki? Yandaki eminim daha az pis kokuyordu."Paketi bana ver."

Çocuk gözlerini kısarak konuştu,"Seninle.Bir.Anlaşma.Yapacağız.Dedim"dedi.Az önceki alaylı yüz ifadesi gitmiş, yerine sert ve şımarık bir ifade gelmişti.

" Dengesiz misin? Ver şunu bana!"diyerek öne atıldığım anda, tam orada, tam oramda bir sertlik hissettim.Sertliğin olduğu yere gözlerimi çevirdiğimde şok geçirerek bütün okulun rahatlıkla duyabileceği tiz bir çığlık attım."Aman Tanrım.Aman Tanrım.Aman Tanrım."diye arkamı hızla o şeye döndüğümde ellerimle gözlerimi kapattım.Pantolonu ve çamaşırı dizlerine kadar sıyrılmıştı.Ve ilk defa öyle bir şey görüyordum.

Çocuk,keyifle o aptal kahkahasından bir tane daha patlattı.Sahi, ben biye hala buradaydım?

Hızla kapının kilidini açarak o hücreden çıktım.Aman tanrım.Hala olayın şokundaydım.Daha önce bir çok kişiyle birlikte olmuştum fakat hiç oralarına bu kadar yakından bakmamıştım.Aslında uzaktanda bakmamıştım.Herneyse.

Hızla tuvaletten çıkarak sınıfa kadar koştum.Tam kapıyı tıklatacaktım ki duyduğum sesle elim havada kalmıştı,"Pakedi istiyorsan yarın yine aynı yerde beni bekle bebeğim."

Lanet olsun. O pakedi almak zorundaydım ve benden yine erkekler tuvaleine girmemi istiyordu.İki kez lanet olsun.

*

Eveet.İlk bölüm geldi^~^Umarım beğenirsiniz.Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorummm :) ♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLÜM MELEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin