doğum günü

25 0 3
                                    

Bugün Elif'in doğum günüydü. Aslında biz beşbela olarak Aysima dışında Haziran'da doğmuştuk. Benim doğum günümde bana sürpriz yapmışlardı. Şimdi ise Elif'in doğum günüydü. Elif ona birşey yapmayacağımızı zannediyor. Ama tabiki de yapacağız. Doğum gününü klasik olmasın diye evde değil alışveriş merkezinin yemek kısmında kutlayacağız. Şimdi şöyle ki elif bugün sevgilisi Berk ile alışveriş merkezine gidecekmiş bize öyle dedi. Ben Elif'i tanıyorum gittiği alışveriş merkezinde yemek yemeden çıkmaz. Sonra Elif yemeğini alırken ona hamburger değil büyük bir pasta verecekler üzerinde de "İyi Ki Doğdun" yazacak pastanın altında eğlence olsun diye "hep masrafsın" yazacak. Pastanın kenarında bulunan küçük notta evimizin ordaki kafeye gel - beşbela yazacak sonra kafeye gelecek ve orada onun doğum gününü kutlayacağız.

                  Bir saat sonra

Evet herşey hazırdı. Berk bana mesaj attı Elif siparişi veriyor diye. Biz de kafenin ışıklarını kapattık ve beklemeye başladık.

Elif'ten
Berk ile alışveriş merkezine geldik. İlk önce sinemaya gittik ve güzel bir film izledik. Sonra da hamburger yemeye karar verdik.  Ben siparişi almaya giderken benim siparişimde pasta vardı. Görevli hanımefendiye bir yanlışlık olduğunu söyledim o ise hayır bu pasta sizin dedi. Pastays baktığımda üzerinde klasik iyi ki doğdun yazısı vardı. Açıkçası bizim kızlardan daha değişik şeyler beklerdim. O yazının altında da hep masrafsın yazıyordu. Beklediğimi buldum. Pastanın kenarında bir bot vardı notta evimizin ordaki kafeye gel - beşbela  yazıyordu. Berk ile kafeye doğru gittik. Geldiğimizde
Etraf karanlıktı. Sonra bir anda her yer aydınlandı. Karşımda bizim kızları görünce şaşırmadım. Doğum günümü kutladılar. Ve hediyelerini verdiler. Sinem Berk'e  göz kırpınca anladım ki Berk de işin içindeymiş.

Pastalar falan yendi sonra biz evimize gittik biraz sohbet edip yaptama karar verdik. Uyurken böyle güzel kardeşlerim olduğu için ne kadar şanslı olduğumu fark edip Allah'a şükrettim.






Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın.

Veya anlatım bozuklukları.



Görüşürüz


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Dünya Tek Biz Hepimiz~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin