UYUZ, ÖKÜZ, NURSUZZZ

26 1 2
                                    

Bu gün kendim uyandım bakalım başımıza neler gelecek. Jfjfj
Neyse okula doğru yol aldık. Sınıfta yine o uyuzu gördüm. Rabb'im sen sabır ver. Yani tamam yakışıklı olabilir ama bir o kadar da öküz.
Neyse tenefüste kantine indik biliyorum çok ilginç bir aktivite jfjf. Ve tıkındık. Tenefüsler de hep aşağı indik tabii ben o sırada yanıma mont almadığım için dondum. Evet çok zekiyim biliyorum. Neyse eve geldik üçümüz ödevleri yaptık kitap okuduk. Bu gün Elif beni gıcık etmedi kesin birşeyler var. Haydi hayırlısı.
Uyuduk.

Bu sabah üzerimde bir adet gerizekalı Elif ile kalktım.
"Elif Allah da senin belanı versin bunu içtenlikle söylüyorum."
"Seninde versin canım seninde."
Evimizin direği Sude bağırıyordu. Şaşırdık mı HAYIIIR jdjd.
"Lan mal kankalarım canlarım KALKIN LAN ARTIK. ANCA BEYGIR GIBI YATIYORSUNUZ.
Ben ve Elif ses çıkarmadan aşağı indik.
Kahvaltı yaptık ve beni Cemre aradı konuştuk okula geldik ve cemreyi gördük. Birbirimize sarılarak hasret giderdik.
Okulda o uyuz sürekli benimle uğraşıyordu. En son ona bir Tokat atmışım o biçim. Ama hak etti.
Tüm sinirimi çıkarttım nursuzdan. Neyse eve geldik.Ve ben siyah kot pantolon ile siyah kapşonlu giydim şaşırdık mı HAYIIIR jfjf
Ve Elif Sude ben ve Cemre okul hakkında konuştuk.
Beni bir anda "özümm" yazılı Aysima aradı
(Özüm:kardeş gibi sevilen.)

Ve İstanbul'da olduğunu söyledi. Ben direk evin adresini attım. Aysima da gelince beraber hasret giderdik konuştuk. Okuldaki kişiler hakkında ki fikirlerimizi söylüyorduk.
Ben o nursuz çocuğa baya bir sövdüm

En son kahve içip yattık.

___________._________.__________._______

Sabah üzerimde elif değil Aysima vardı. Hissediyorum biraz daha böyle durursak bağırsaklarım ağzımdan çıkacak.

"Aysima kalk Aysima yemin ediyorum nefesim kesildi."

"Geberrrrrr."

" Ne kadar iyi bir arkadaş ya."

"Öyleyimdir."

"Lan yeter kalk üstümden."

"Tamam be."

Kahvaltı yaptık ve bugün okula 5 kişi gittik.
Konuşa konuşa okula geldik.

~Dünya Tek Biz Hepimiz~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin