PART 1

525 19 8
                                    

Ana P.O.V.

Neko me ljubi u obraz,budim se. Vidim Jamesa,znam da nismo momak I devojka ali ja njega jako volim mislim kao druga

James:”Hej lepotice,hajde idemo do grada moram da kupim neku odecu”

Ja:”Jaoo pa koliko je sati?” Prevrcem ocima

James: “13:34?”

Ja:”Staa?!! “ Skacem sa kreveta I trcim u WC

James:”Ejjj pa ne moras da zuris,sacekacu te bre I onako smo bili sinoc u klubu I kasno smo se vratili nije ni cudo sto si se kasno prbudila” Govori vicuci.

Pogledam se i vidim da sam I dalje u haljni od sinoc,a sminka mi se razmazala izgledala sam k’o zombie

Ja:”Pa James mogao si da me probudis da se presvucem I istusiram”

James:”Nisam mogao bila si mi slatka tako kad si spavala” Govori onako smekerski “Ajde pozuri,posle imam neko iznenadjenje za tebe”

On je znao sve moje tajne I zelje,sigurna sam da ce mi nesto lepo prirediti

------------------------------- Nakon 30 minuta -------------------------------

Ulazimo u njegovog crvenog Ferarija (obozavam taj auto morala sam da ga spomenem :””D)

James:”Idemo prvo do trznog centra a posle iznenadje” Pa me je poljubio u uobraz I krenuo ka trznom centru.

Kada smo stigli otisli smo prvo u Teranovu I ja sam kupila jednu crnu usku suknju, letnju narandzastu haljinu,crnu Nirvana majcu i belo-drecavo roze brus jer me je James nagovorio da ga kupim :3 James je kupio jednu crnu Nirvanna majcu (to smo kupili namerno da bi bili top) I crni kacket sa tigrastim sarama.Nakon toga smo tisli u Nike shop, kupili smo po 2 para Nike Air Force, kupili smo po nekoliko nike sportskih majca I po jenu nike sportsku torbu.

James:”Sada je vreme za iznenadjenje”

Vozili smo se I stigli smo do fudbalskog stadiona.Izvadio je iz gepeka sportsku torbu I dao mi je.

James:”Uzmi ovu torbu”davao mi je smeskajuci se

Ja:”Sta ce mi to?”

James:”Videces”  namignuo mi je

Usli smo na teren I videli neke fudbalere kad sam malo bolje pogledala videla sam da je to brazilska reprezentacija.Nisam mogla da verujem svojim ocima I pogledala sam u Jamesa on je imao neki osmeh,a meni se na licu pojavio jedan debilan osmeh na licu.Mislila sam da cu pasti u nesvest.Skocila sam na Jamesa I krenula da ga grlim.Nisam zelala da ga pustim koliko sam bila srecna…

Ja:”Je l’ mogu da ih upoznam?” Rekla sam uzbudjeno

James:”Treniraces sa njima danas”

Nisam mogla da verujem,treniracu  sa svojim idolom?U tom trenutku svi brazilski fudbaleri su se okrenuli prema meni I mahali mi.Htela sam da vristim ali bi bilo malo glupo…James I ja smo krenuli ka njima.Neymar me je pogledao I nasmejao se,  ja sam vristala u sebi..

Neymar:”Hejj”

Jaoo ne mogu da verujem da mi se obratio prvi *__*

Ja:”Hej,ja sam Ana”

Neymar:”Ja sam…”

Ja:”Neymar,znam znam,moj najveci idol kog sam uvek zelela da upoznam”

Neymar:”Stvarno”

Ja:”O ne ja sam to rekla na glas?”

Neymar:”Izgleda da jesi,a svidja mi se to sto si rekla”

Rekao je I namignuo mi…Pocela sam se crveneti…a nee samo mi je jos I to falilo

Neymar:”Ejj nemoj se sramiti,bas si slatkaa,ne brini se opusti se slobodno,ajde krenimo sa treningom,idi se presvuci pa krecemo”

------------------------------- Nakon treninga -------------------------------

Posto se ja presvlacim sa momcima u svlacionici bilo mi je malo glupo da se okupam kod njih pa sam se samo presvukla I naprskala pola boce parfema I krenula

Thiago:”Mozes se okupati I ovde nece nama smetati”

Svi su poceli da vicu da da da da

Ja:”aaa nece vam to uspeti”Namignula sam im I izasla iz svlacionice neke mekane ruke su me uhvatile za podlakticu I okrenula sam se.To je bio Neymar ona gamad u mom stomaku su se probudila…

Neymar:”Hoces veceras sa mnom I momcima u klub?”

Ja:”Pa moze”

Neymar:”Pokupim te u 22”

Ja:”Vazi"

Neymar:"Daj mi broj tvog mobilnog i adresu"

Ja:"Evo ti" Rekla sam i poslala mu poljubac

etoo kasnim 1 dan dan...izvinite...volim vasss <33

Magic in the summer...Место, где живут истории. Откройте их для себя