Cemburu

9 0 0
                                    

Qisya yang baru bangun dari tidurnya itu masuk ke bilik air untuk mandi .

lepas siap mandi qisya siap ii nak pergi ke college . ( HMM AKU LUPELA NAK EJE CANE TAKTAHU BETUL KE TAK HAHAHAHAHAHA )

*******

sampai sahaja di college . qisya pergi cafe untuk sarapan sebab qisya taksuke sampai college awal so dia siap ii terus gi college and makan kat college je .

qisya duduk di meja sambil bawak makanan yang dia beli . tibetibe geng ii hazlif datang .

OH YAAA LUPE NAK BAGITAHU HAZLIF NGAN AQEEF AND MEMBER II YANG LAIN SATU GENG .

Qisya hanya buat ii taknampak kedatangan geng hazlif tu .

'ish kenapala banyak ii tempat kau duduk depan aku' bisik qisya

qisya hanya menundukkan pandangannya supaya geng hazlif taknampak qisya ada kat situ .

Qisya yang sedang makan tibetibe terdungakkan kepalanya . so sebab dia angkat muka diaa hazlif boleh perasan dia sebab meja hazlif betul ii depan meja dia .

" Qisya ! " hazlif menyapa qisya sebaik saja dia nampak muka qisya

qisya rase segan dan dia hanya menundukkan pandangannya .

" qisya ? " tanya aqeef

" haah tu qisya " balas hazlif

" uishh lipp cane kau leh kenal qisya ? dak top tu , lawa , comel laktu lelagi lesungpipit ngan pipi pau dia tu " sampuk Rafiq kawan kepada aqeef dan hazlif

" aku kenal dia kat ig " balas hazlif pendek .

aqeef hanya mendengar perbualan antara kawan ii nya itu .

qisya bangun dari kerusi dan beredar dari cafe .

PERHATIAN KEPADA SEMUA STUDENT SILA BEKUMPUL DI DEWAN SERBAGUNA SEKARANG .

kedengaran pengumuman itu di speaker college untuk semua pelajar .

Qisya berjalan menuju ke dewan serbaguna sambil bermain phone

notification : @hazliffffz " qisya jalan tengok depan laa nanti telanggar orang "

Qisya membaca chat yang dihantar dari hazlif . dia pelik cemane dia tahu ? Qisya alihkan pandangan dari phone dan mencari hazlif .

tibetibe Hazlif sergah Qisya .

" Qisya !! " hazlif sergah

" eh hazlif ni tekejut qisya " qisya tak melatah sebab dia bukan jenis melatah .

" haha sorry ii , ha qisya nak gi dewan kan ? jomla gi sesame "

" haah nak gi dewan , eh takpela nanti kang orang kate ape pulak " balas qisya

" ohh okayy . ha take care " jawab hazlif yang faham situasi yang dimaksudkan oleh qisya

qisya berjalan menuju ke dewan . qisya terlihat aqeef sedang bebual dengan seorang perempuan .

'aik awek baru dia ke ? takkanla senang camtu ganti awek baru ?' Qisya tertanya ii

qisya terus bejalan menghiraukan aqeef .

aqeef yang nampak qisya lalu di depan dia , memandang qisya sampai qisya hilang dari pandangan aqeef .

____sampai di dewan sebeguna____

qisya duduk .

tibetibe ade seorang lelaki duduk di sebelahnya . qisya ni pemalu pendiam malah sombong dan takut dengan orang yang dia takenal .

Sayang Terpendam Where stories live. Discover now