Amelia Rosewood

172 6 4
                                    




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Joo o saa nähä mitä täst tulee ku kirjottelen suomeks :DD ja juu oon piirtäny kansikuvan itte :3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

--Johanna:

Kävelen tien reunaa samalla katsoen puhelintani. Vilkaisen kelloa nopeasti ja samalla luokanvalvojan sanat muistui päässäni "Jos myöhästyt vielä kerrankin yli 15 minuuttia aijon pistää sinut siivoamaan käytäviä koulun jälkeen, koko loppu vuodeksi! 3 tunniksi!". Ähh, onneksi olin vasta 10 minuuttia myöhässä ja muutenkin fysiikan opettaja on sen verran rento ettei hän laittaisi minulle myöhästymistä. Pääsin kuitenkin kouluun vain 13 minuuttia myöhässä, olin vain niin väsynyt ettei olisi huvittanut ollenkaan. Avasin luokan oven ja kaikki tuijotti minua sen jälkeen katsoin opettajaa ja hän oli sijainen... Hän katsoi minua hyvin vihaisesti. Ei se niin ihme ollut, koska olin myöhässä kävelin vain taakse ja kaverini olivat jättänyt minulle tyhjän pulpetin. Heitin laukkuni maahan ja pistin pään pulpettiin. "Mä todellakin tarviin tupakkaa" mumisin itsekseni. "No niin vihdoinkin, kun Johanna tuli voimme esitellä uuden koululaisen" opettaja sanoi ja meni ovelle päin. "Ai uusi? Täytyyks se oikeesti esitellä, pliis me ei olla ala asteella ja muutenki koht siirrytään amikseen tai lukioon" käänsin pääni ja sanoin Madisonille. Madison katsoi minua yhtä tylsistyneenä niin kuin minäkin olin "Älä vaa...". Vihdoin kuulin askelia luokan edestä. "Selvä tässä on uusi koululaisemme, Amelia Rosewood" opettaja sanoi. Nostin päätäni pulpetilta nähdäkseeni Amelian. Katsoin hetken aikaa ujoa rillipäistä tyttöä ja nostin koko kroppani ylös. Hän oli... söpö? Jotain toisenlaista... paljon erilaisempi kuin muut. "Näyttää iha nörtilt tai just sellaselt ku elokuvis on se luokan joku nörtti" Mia sanoi hieman tönäisemällä minua saadakseen huomioni. "Haha joo älä vaa" naurahdin vaikka en tarkoittanut sitä ihan niin. "Ei ois kyl voinu vähempää kiinnostaa" Melissa huokaisi. Tunti vihdoinkin loppu ja menin kavereitteni kanssa koulun taakse kuten aina. Muutama poika poltti tupakkaa ja nojasin yhteen niistä, nimeltään Ethan "Oisko mitenkään et saisin yhen?". "Hei Luke annaks viel yhe Jossulle?" Ethan pisti käden minun selkäni taakse. Luke avasi askin ja antoi yhden minulle. Sytytin sitä kunnes Mia sanoi kädet ristissä "Ooks te nähny sen uuden tytön joku Amelia... oliko?". "No miten ihmees ne ois voinu tietää siit viel, jos eka tunti oli vast? Plus se on meijän luokalla" pyöräytin silmiäni. "No jaa a, ei nää yhet kuitenkaa tyylil ollu ees tunnil, nii ne ois voinu nähdä sen... en mä tiiä jossai käytäväl?" mia sanoi turhautuneena ja katsoi kolmea poikaa. "No kuule ei olla nähty" Ethan sano ja heitti tupakan maahan. Puhuimme kaikkea muuta turhaa ja aika nopeasti koko koulupäivä meni. Olin lähtemässä kavereitteni kyydillä kotiin kunnes muistin ja katoin laukkuuni "Ei hitto mun huulipuna jäi naistenvessaan!" huokaisin. Suljin laukkuni "Nohh mä kävelen himaan mietin kävästä taas rannal, anyway"vilkutin ja menin koulun sisälle. Se oli ihan tyhjä kunnes kuulin pientä nyyhkytystä. Kävelin eteenpäin ja käännyin, näin Amelian itkemässä otsis naamansa edessä, se tuntui niin pahalta, vaikka en ollut edes tehnyt mitään.

Hidden FeelingsWhere stories live. Discover now