ameliyattan 1 gün önce

570 11 3
                                    

1 hafta sonra ameliyattan önceki son gün .
Herkes merkezdedir orta masada oturuyolardır.

Mesut dalgındır.
Husnu: usta
Mesut cevap vermez

Selin: mesut mesut

Mesut : hı ne oldu

Selin:e husnu abi sana sesleniyo ya

Mesut: aa usta efedim ne oldu

Husnu: iyimisin ustacım sen

Mesut : ehh işte

Rıza baba:mesut sen bi benle gelsene husnu sende

Mesut husnu: tamam baba

Husnu: hayırdır inşalah

Giderler

Ali: selin ne oluyo sen bisey demedin biliyosun gibi

Selin: evet biliyorum .

Aylin: e ne oluyo böyle birden

Selin: ya mesut baya bi takmış streslenmiş sürekli dalıyo. Galiba kolunu tamamen kaybetmekten meslekten olmaktan korkuyo . Bide şu bir hafta ful merkezdeydi . Operasyona girmesi yasak ya .

Hakan: evet resmiyeten giremez bu yuzden merkezdeydi .

Selin: iste bende rıza babayla konuştum . Rıza baba da fark etmiş zaten konuşacakmış bu gün bende öyel bir konuşsun diye rıza babanın yanına gittim . Şimdide konuşacak işte husnu abiyle beraber.

Mesut husnu rıza baba sahile gelmişlerdir bi bankta oturuyolardır mesut ortada oturuyodur . Oylece denizi izliyodur . Husnu ne için geldiklerini anlamıştır .

Rıza baba: mesut ameliyat yarın

Mesut : öyle baba

Rıza baba: iyimisin peki sen

Mesut : eh işte.

Husnu: usta sapasağlam çıkıcaksın biliyosun dimi .

Mesut : bilmiyorum usta hiç bir şey bilmiyorum

Rıza baba: korkuyomusun oğlum.

Mesut : ya baba

Rıza baba: mesut biz kimiz bu adam kim . Kardeşin le baban var burda oğlum biz boşu boşuna aileyiz demiyoruz birbirimize söyle niye böylesin .

Mesut : öyle haklısın baba

Husnu: o zaman usta

Mesut : baba korkuyorum usta it gibi korkuyorum ya. Baba bu meslek benim hayatım olmuş birdaha polis olamamaktan korkuyorum . En kötüsüde ne biliyomusunuz .

Husnu: selin dimi

Mesut : öyle baba selin ben ölene kadar benimle olur bana bakar biliyorum . Ama ben selini böyle mesleği olmayan sakat biriyle olmasını istemiyorum . Ben selini kaybetmek zorunda kalmaktan korkuyorum .

Rıza baba : mesut olum selinin ne kadar çok kaybettiğini ailesi tarafından hayatı tarafından ne kadar kaybettiğini biliyorsun dimi .

Mesut : evet

Husnu: usta senin ne kadar kaybettiğin ekip arkadaşlarını , nizip yolunu, esmayı hatta neredeyse canını canından parça olan oğlunu kaybediyodun .

Mesut : ıghhm gittiler hepsi gitti

Rıza baba: ikinizde bu kadar kaybettiniz ama en sonunda bir birinizi buldunuz ne olursa olsun ikinizde bir birinizi kaybetmeye dayanamazsınız . Siz bir daha böyle bir kaybetmeyi kaldıramazsınız .

selmesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin