60. Bolum

430 14 2
                                    

Gece geç saatlerdir herkes uyuyordur.

Selmes oda

Selin uyuyor mesutu uyku tutmamış sevdiğini izliyordur.

Mesut: aaaah selin nasıl dayanıyorsun bana nasıl geldin girdin benim bu kör hayatıma. Kaybolma sakın kaybetmiyim senide he. (Selini naif bir şekilde yanağından öper ve kalkar)

Mesut bahçeye gider polisleri kontrol eder.

PM: komserim bir sorunmu var

Mesut: yok yok bi bakiyim size dedim .bi sorun varmı bi ihtiycanız falan .

PM; yok komserim sağolun.

Mesut: hmm tamam kolay gelsin arkadaşlar.

Mesut bahçenin içine girer orda oturur. Öylece boşluğa bakıyordur.

Rıza: evlat

Mesut: baba

Rıza baba: uykumu tutmadı (yanına oturur)

Mesut: ığhmm öyle önce ilaçla falan yatıyordukta bundan sonra cevher yakalanmayana kadar gözüme uyku girmez.

Rıza baba: bulucaz biliyorum bu sefer cok uzun sürdü ama bu ilk değil her seferinde atlattık mesut

Mesut: bi kayıpla atlattık baba

Rıza baba: korkuyosun dimi sana bisey olucak diye değil birimize bir sey olucak diye en çokta seline

Mesut: (bi iç ceker) yetmedimi baba benden gidenler yetmedimi yanıma yaklaşan yok olmadımi .

Rıza baba: bak bana bak . Gidenler gelenler kaybettiklerimiz sayamadığımiz kadar arkadaş dost eş , biz buyuz polislik bu hele sen o dağlarda belki yüzlerce kisiyi kaybeetin ama neden milyonlar yaşasın diye. Bizim hayatımız bu .

Mesut: yetmedimi baba dağlarda üstüne bastığim taşlar bile bir gün gelip hayatımın içinemi edicekler.

Rıza baba: onlar gelicek hep gelicek ama biz hiç bir zaman kaçmiycaz hepsi yıllarca kaçarak bizi bitirmeye çalışiyolar ama sonucunda biz onları bitiriyoruz. Bak dışarıya 10 tane memur var neden mesut bu sefer bir kisiyi bile kaybetmeyelim diye. Bu sefer giden olmayacak anladınmı beni anladinmi aslanım.

Mesut: hığhı anladim baba. ( Rıza baba mesuta sarılir, mesutta ona sarılır)

Rıza baba: kalk hadi olum sen iyilesmek dinlenmek  bilmezmisin soguk hava hadi içeri

Sabah

Cevher depo

X: cevher biz daha ne kadar burda bekliycez hiç bir şey yapmadan .

Cevher: mesutu bekliycez o bizi bulmaya başlayınca bizde başlicaz

X:needen gidip alalım işte öldürelim.

Cevher: bilmiyormuyum lan ben keeeess
Devrem zilhamin gitmesine öyle pisi pisine izin verdi  bende ondan bir zilha alıcam .

Merkez

Rıza baba: aylin herhangi bir para akısi varmi selimin ailesine baktınmı.

Aylin: baba tum gece aradım türkiyeden hic bir yerden bir para akışı yok. Ama amerikadan bir para transferi var hemde büyuk bir para her ay hesaba yatan 10 bin dolar.

Ali: 10 bin dolarmı .

Hakan: nasi bi para ya öyle.

Mesut: nası olucak kara para .

Hüsnü: hemde ne kara para terörden uyusturucudan

Aylin: ve coin den

Rıza baba: nasıl yani

Aylin: şöyle müdürum sanal para internet üzerine bir koyup bin almak gibi  parayi yatıriyorsunuz size borsanin düsüceginimi yada yükseliceğinimi soruyor yaptığinız tercihe göre eğer tutarsa paranız yükseliyo yanlıs ise verdiğinizle kalıyor hatta bazen batıyosunuz.

Ali: sağlam sistem

Rıza baba: tamamdır aylin bunların hepsini bir dosya haline getir kara para oldugu aşikar bunun la ilgili bir kaç belge hazırlicam bende hepsini alip cezaevine gidicem bide böyle deniyelim bakalım .  Selin hüsnu kaybolmayın bi yere

Mesut: bende geliyim baba

Rıza baba: olmaz biz gelince konusucaz senle.

Mesut: baba bırakta o bıçağı nası taktığınıda öğreniyim. Sorgusuna bile girmedim .

Hüsnu: usta sen orda bir şey yaparsin sonra elimizdekindende oluruz.

Selin: hüsnü abi hakli mesut sen kal

Mesut: rıza baba izin ver. Geliyim.

Rıza baba: tamam tamam hadi diğerleri devriyeye siz burda bekleyin . Gözüm üstünde olucak mesut.

Rıza baba gider (ekip hala oturuyordur selinle mesut yan yanadır. )

Selin: bide ben göriyim bakalim nasil takmış benim kocama o bıçagı

Herkes güler.

Ali: uwwhh bizde mesut abi diyoruz.

Hakan: rıza baba yanlis kişiye güvenmiş.

Selin : gormedim biel doğru düzgün o herifi ya rıza baba olmasa öldürürüm onu ya.

Selin öyle konusunca mesut selini aşkla izliyordur.

Hüsnü: hehehe kızim manyaklasma rahat dur ordada hee bak turp gibi kocan yanında oturuyor.

Selin mesuta bakar göz göze gelirler.

Selin: ayy cok şükür abi ya selin mesuta yaslanır kafasıni göğsüne koyar mesutta eliyle sarar selini kafasıni öper.

Ali: oooo abi selin iyice mesut abiye dönüşmüş.

Herkes güler.

Selinle mesut hala ayrılmamıştır.

Rıza baba: siz hala gitmedinizmi devriyeye.

Selinle mesut birden doğrulur.

Ali: hemmen çıkiyoruz baba

Hakan: hadi volkan arda

Ekip çıkar.

Mesut selinin kulağına eğilir.

Mesut: akşam bizim evemi kaçsak ya

Selin: ay saçmalama mesut ya

Hüsnü: ne fısıldaşıyonuz siz he .

Mesut: sanane sanane

Hüsnü: kes be bak valla seni müdürüme şikayet ederim he

Mesut: et et hadi et hhııığğğhh.

Hepsi güler.





selmesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin