Nový nával slz . Nebyl čas vzpomínat na špatnou minulost . Rychlostí blesku sem si slzy utřela a bez otálení utíkala vem kde už v zaparkovaném autě čekal můj nejlepší kamarád Sam.
,, Ahoj" nasedla jsem a usmála se na něj ,,no ahoj kočko " mrkne na mě a já se zasměju ,, díky .taky nejsi k zahození" zasmála jsem se . Jen se uchechtl a se slovy ,, to já nikdy " se rozjede ke škole.
______________________
Konečně pomyslím si když zvoní na ukončení poslední hodiny .,,Tak to vyklop " obuje se do mě při cestě ze školy Sam.
,, Není co " myknu rameny i když vím že je mi to houby platné
,,to ti fakt žeru ! Dělej!" Nedočkavě poskočí na což se já usměju vůbec na něm není poznat "veeeelkeee tajemství" že je gay .
,,Je to přesně sedm let " pokrčím rameny a ušklíbla jsem se . Hend mu to došlo .
,,Kriste holka ! " Vtáhne si mě do objetí . Byl to on kdo to těžké období semnou prošel . Když sem na vše najednou byla sama byl tu on . Byl tu pro mě.,, Samé! Jsem v pohodě !" Zasměju se , vážně už sme se přes to přenesla . Christian je minulost a kdo ví Jestli i Denny .
,, Dobře , dobře ! Vím že už miluješ jen a jen mě ...Ale teď " zvedne důležitě ukazováček " si jdeme dát frapucino nebo zdechnu " rozhodí rukama jak nějaká primadona .
,,Okey " usměju se ,, pojď ty moje lásko největší " obejme mě okolo ramen a odcházíme směr Starbucks.
__________________
19:00,,Sem doma!" Křiku do prostoru prázdného domu . A jooo jako bych zapomněla nikdo není doma ! Je to , ale takový můj zvyk dělám do vždycky.
Zkopnu ze sebe boty a dojdu si pro něco na pití páč mám strašnou žízeň . Vemu si pití a jdu si dát teplou vanu. Na jídlo už kašlu . Ze Samem sme si zašli ještě na večeři ... Do mekáče...no co !
_______________
Z vany vylezu až v devět . Zalezu si do peřin a projedu si ještě rychle zítřejší látku umění 16 století. Následně si zapnu film a za zvuku v pozadí usínám.________________
Další ráno probíhá jako to minulé vstanu a jedu se Samem do školy .U školy vidím postávat partičku kluků podobné tipy jako je můj bratr a Chris . Usměju se a s úmyslem okolo nich projít i se Samem je mi překazen když jeden z nich prohodí vtipnou poznámku ,, taková kráska a šukala takovýho kokota "
Zaseknu se v pohybu ,,c-cos to řekl?" Otočím se na něj zvedne ruky na naznak alá : já ? Nic! ...asi už blbnu
,, Možná tak to tě taková kráska a zahazuje se s takovým buzerantem" otočí se s úšklebkem na Sama .V tem moment mi vyletí ruka směrem k jeho tváři ,,ty malá kur.." chce se napřáhnou nestačí udělat nic když ho jeden z jeho kamarádů chytne za ruku a z kecama jestli chce žít tak ať se uklidní .
Zmateně jsem se podívala na Sama který nevěřícně čuměl. ,, Ty krávo já se kámoším s Xenou bojovníci!" Poskočí a tleskne . Jen protočím pobaveně oči
A radši se vydám do učebny______________
,,Už buď zticha!" Praštím hlavou o skříňku ,, ne počkej už to mám si můj ženský Zoro mstitele" začne se smát . Už je to snad dvacátá přezdívka kterou v průběhu dne vymýšlí . Dokonce mi přišla i esemeska když sme byli každý v jiné učebně se zprávou si můj Ella Machete !Rychle se s ním rozloučim a zdrham na bus .
_____________
Vystoupím o zastávku dřív a jdu nakoupit něco potřebného do domácnosti . Už tam mám jen jeden okurek, máslo a zbytek nedojezene pizzy od minulého týdne kdy u nás byl Sam .Objednal nějakou extra palivou a zjistil to až ochutnal. Jo ! To je ten důvod proč došlo mlíko.
_____________
S plnýma rukama tašek odemikam dveře a zase se pozdravim sama ze sebou .Udělám si jednoduchý salát a jdu se dívat na nějaký film u kterého stejně usnu.
______________O týden později:
Poslední hodina a je pátek to znamená jediné... víkend .
Celý týden mi přijde že jsem jak blázen a mám pocit že mě někdo sleduje . Vím je to vtipné . Prostě špatný pocit .
,, Slečno GODFREY!" Zavrči nepříjemně učitelka matiky ,,Hmm" nepřítomně odpovím a pak mi to dojede ,,te-teda a-ano madam?" Omluvně se usměju .
,, Pojď k tabuli!" Zavrči snad ještě víc nepříjemně než kdy jindy .
______________
Konečně doma ! Říkám si když srtkam klíč do zámku,,Jsem doma!" Křiku do prostoru domu i když čekám jako kdy jindy nulovou odezvu . Vyzuju si boty když v tom strnu
,, Já taky i když... doma je silné slovo"
Ne ... Ne to není možné .... Pamlu se začnu otáčet
Jak se vám zatím příběh líbí?