3.

25 2 0
                                    

Pomalu se otočím za mě moc dobře známým hlasem . To není možné ...

Jen co jsem se otočila opět sem strnula . ano byl tam . můj bratr .

,, Ne" řekla jsem jen a zběsile vrtěla hlavou načež jsem trochu odstoupila . Nevím proč ? snad nějaký pud? předci jen byl ve vězení za vraždu , nebo se alespoň na něčem takovém podílel .Nebo já vlastně ani nevím co se tehdá stalo.

,, Ahoj Ell " ušklíbl se a šel ke mně ,, Denny ? c-co tady děláš?" zlomil se mi hlas . Popošel blíž ,, Víš ell vrát.." udělal další dva kroky ke mě.

,, ne! Stůj! " Poplašně na něj vyjedu . co to se mnou je ? zatváří se ublíženě ,, Ell to sem já nech mi ti to vysvětlit " usměje se plaše, ale v jeho tváři jde vidět náznak lítosti ,, D-dobře , ale , ale co tu děláš ?"

,, Vrátil sem se ell " usměje se a je čím dál tím blíž až je nakonec u mě načež
mě vtahuje do objetí. Pevně ho chytnu. Vše se mi začalo vracet . Všechny vzpomínky na něj už to nezvládnu a začnu mu brečet do hrudi . Po pár minutách se však odtáhnu ,, Utekl jsi ?!" vysypu na něj rychle . Uchechtne se ,, ne Ell ...pustili mě " uleveně si vydechnu na což mě denny pobaveně pozoruje .

Najednou mi však blýskne ,, A-a co Chris ?" Zakoktam se při vzpomínce na něj a sklopím pohled k zemi ,,Víš co pojď si sednout , myslím že ti dlužím vysvětlení . Chytne mě za ramena a vláčí mě do obýváku.

,, To si teda piš " uchechtnu se , ale zní to hodně zoufale . Je toho na mě moc , můj bratr je zpět . Vůbec se nezměnil pořád vypadá stejně jak před sedmi lety .

_________________
Sedli jsme si na koženou pohovku a tupě na sebe zírali ,, tak se ptej " pobídl mě nejspíš si všiml mého pohledu plného otázek .

,,Zabil si ty lidi?" Zvednu k němu zrak od mramorové podlahy ,, Ne " zakroutil hlavou ,,Chris?" Řekla sem jen . Kývl na souhlas ,,pane bože"

Prohrála jsem si vlasy a zatahala za ně .

,,Ell měl bych ti asi něco vysvětlit " pohladil mě po zádech ,,Chris on.." zarazila sem se kde je vůbec?

,,Denny ? Chris on kde je ?" Dívala sem se mu zpříma do očí ,, nevím" odpoví jen ,,jak jako nevíš?!" Vyjedu

,,On se dostal ven už před pěti lety Ell " soucitně se na mě podíval .

Před pěti lety? Ale přeci by se mi ozval milovala jsem ho a on mě nebo nebo snad ne ? Začala sem brečet na novo

,,Jak je to možné on je vrah a dostal se ven hned po dvou letech ... Jak jak je to možné Danny?" Vzlyknu

,, proč se mi neozval celé ty roky sem žila v nevědomosti a bála se o vás . O něj "

,,Je to složitější než se zdá . On není tak úplně neviňátko to víš sama ." Uchechtl se a já kývla na souhlas. Drogy alkohol , dřív i děvky . I přes to všechno jsem se do něj zamilovala.
,, Prosím užtl to řekni "poprosila jsem ho

,,No víš jak by sem ti to měl prodat"
Panebože už to nevydržím
,, Dělej!" Křiku na něj

,,Ti lidé nebyli první ...koho koho zabil " dostal ze sebe těžce ,,ne ne tohle ne!" V afektovaně si tahám za vlasy ,,Ell ono to u něj jinak nejde "

Cože? ,,To je nějaký psychopat?!" Rozrušeně řeknu . Milovala sem magora. Panebože proč já?!

,,Ne jen je to boss " řekne jen a sklopí pohled . To co řekl?

,,C-cože ?" Znovu si utřu uslzené oči ,,jede ve velkém biznisu, drogy trh s bílím masem " oznámí

Nevěřícně kroutím hlavou . To je vtip? ,,A ty ? Ty v tom taky jedeš? " Otažu se šeptem bojím se odpovědi

,,Ne , podle mých informací. Ho dostal ven z vězení mafiánský spolek . A po nějakém čase Chris udělal převrat a dostal se na pozici bosse newyorskehot podsvětí . Ale už sem o něm dlouho neslyšel není jasné kde je nebo jestli je pořád na... " ztuhnu ,,ne !" Zakroutim hlavou .Zoufale se zasměju . To si se mě musí dělat prdel .

,, Potřebuju bít sama " hah jaká ironie zvednu se z pohovky ,,du na nahoru "nemůžeš ho tu nechat! otočím se na něj naposledy ,,nikdy nevím kdy přijedou . Asi by si tu neměl být " kyvne načež se zvedne a jde ke dveřím jen co uslyším bouchnutí doběhnu ke dveřím a následně je zamknu. Načež se v návalu slz sekacím k zemi.



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 21, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

No... this is a jokeKde žijí příběhy. Začni objevovat