McGalagony és Ron pálcája

659 2 3
                                    

Éjfélre járt az idő. Mc Galagony és Ron Weasley ketten maradtak a Roxfortban, mert mindenki Roxmortsba ment 3 napos kirándulásra. Mc Galagony azért maradt, mert az egészsége nem volt olyan jó, így inkább bezárkózott a Roxfort falai közé. Ron Weasley nagyon náthás lett, így ő sem kirándult velük.

"Háhá, Weasley, jó szórakozást Mc Galagonnyal". - mondta Malfoy gúnyosan nevetve.

Az egész helyiségben egy nagy röhögés tört ki, s elkezdtek fütyörészni - valószínűleg eszükbe jutott a 2 évvel ezelőtti keringő bemutató.

"Vigyázz magadra és jobbulást! Malfoy-ra pedig ne hallgass, tudod, hogy egy idióta!" - mondta Harmione.

"Szia Ron." - mondta Harry.

"Sziasztok." - mondta Ron olyan fejjel, mintha citromot nyelt volna.

Egy óra elteltével az egész Roxfort elindult a kirándulásra.

Ron már unta magát, ezért egy kis sétára akart indulni bent a Roxfortban, s benyitott a zenetanterembe, ahol Mc Galagony ült meztelen a zongorán széttárt lábakkal, s ujjazta magát.

Mc Galagony nem tudta, hogy Ron meglátta, mivel a feje hátra volt hajtva, de Ron tisztán látta, hogy mit művelt azbujjaival a tanárnő. Annyira rosszul lett a látványtól, hogy elsírta magát. Megmosakodott, majd összeszedte magát, sikerült egy kicsit megnyugodnia, s visszament a szobájába, de annyira megviselte e látvány, hogy aludni sem bírt, s olyan fejet vágott, mint aki gijotin alatt fekszik.

"Mc Galagony ujjazza magát! Ezt mindenképp el kell mondanom Harry-nek. Én nem bírok vele tovább itt maradni. Most mit tegyek?" - gondolta magában Ron, s újra elkezdett sírni.

Viszont Ronnak Mc Galagony teste tetszett, de ezt nagyon nagyon nehezen bírta magának bevallani.
 

****

Két órával később.

Ron újabb sétára indult az iskolában. Benyitott újra egy szobába, s megint mit látott? Mc Galagony ismét ujjazta magát. Ámde, most nem az ujjával, hanem egy pálcával. Tehát jobban mondva, varázspálcázta magát.

Ron ismét elsírta magát. Most meglátta őt Mc Galagony. Felsikoltott. "Ron, hát maga mit keres itt? Kotródjon innen, de most azonnal!"- mondta dühösen, s szégyenkezve a meztelen átváltoztatástan tanár.

Ám Ronnak annyira tetszett a meztelen látvány, hogy nem bírt elmenni, csak ennyit mondott.

"Igenis, t.. t.. tanár.. tanár-nő!" - mondta Ron tágranyílt szemekkel.

"Ron, miért néz így? Nem látott még nőt meztelen?" - mondta Mc Galagony.

"Láttam, de maga annyira különleges." - mondta Ron lehajtott fejjel, s kicsit szégyellte is magát, de annyira vonzódott e testhez, hiába próbálta titkolni, érezte, hogy ezt nem bírja elhallgatni.

"Weasley, kérem ne hozzon zavarba. S amit az imént látott, azt sem szeretném ha elmondaná Potternek vagy annak a kis tudálékos Granger kisasszonynak, akiért ön annyira rajong.." - mondta felhúzott szemöldökkel, sértődötten Mc Galagony.

Ron, akit először még elöntött a kétségbeesés, most azon kapta magát, hogy Mc Galagony tanárnő, aki jóval idősebb tőle, abszolúte ínyére vált. Bár Ronald Billius Weasley szégyenlős fiú volt, most félretette a szemérmetességét, s így szólt:

McGalagony és Ron pálcájaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant