Her şey bundan birkaç yıl önce dünyanın yok olmasıyla başladı. Küresel ısınma, güç savaşları, atom bombaları,...
Dünya artık yaşanılamaz bir yer olunca insanlar uzaya kaçmaya başlamış. Insanlar dünyanın sonunun bu kadar erken geleceğini düşünmedikleri için ellerinde olan uzay mekikleriyle kaçmışlar. Bu yüzdende sadece birkaç kişi kurtulabilmiş. Uzay mekikleri ile gidebildikleri yere kadar gitmişler ama yakıtları ve yiyecekleri tükenmek üzere olduğu sırada şimdi yaşadığımız gezegeni bulmuşlar.
Burada hayat kurmaları, alışmaları uzun sürmemiş. Fakat bir mekik kayıpmış. Onu aramışlar ama bulamamışlar. Birkaç yıl sonra insanlar bencil oldukları için daha güzel, daha büyük gezegen/gezegenler aramak için seferler düzenlemişler. Geriye sadece bir kişi dönmüş. Bir gezegenin ve orada yaşayanların olduğunu söylemiş fakat oraya giden herkesi öldürüyorlarmış. Sonra oraya Ölüm Yıldızı demiş. (Evet gezegen olduğu halde yıldız demesi saçma.) Oraya gitmek kesinlikle yasak. Yakınından geçmek bile.
Sonra bu kişi kendine Lider demiş çünkü geride sadece ölenlerin bebekleri kalmış ve onlara bakabilecek tek kişi de oymuş. Ve tabi ki gezegeni yönetecek tek kişi de...
Önce çocuklara birer isim vermiş; Summer, Winter, Spring, Autumn, Angel, Evil, Sunny, Moon, Star, Bell. Sonra gezegene bir isim vermiş; Mifuda. Sonra çocukları kendince eğitmeye başlamış. Kurallar koymuş, araştırmalar yapmış. Fakat bir süre sonra o kadar çocuğa tek başına bakmanın ve diğer işleri birlikte yapmanın zor olduğunu anlayınca bir robot yapmış. Adını da Emily koymuş. Lider yaşlandıkça daha içine kapanık olmuş ve kendi evine kapanmış. Yeni bir kanun çıkardığı zaman artık Emily anons etmeye başlamış. Ilerleyen yıllarda Lider hiç görünmemeye başlamış. Şarjı bitince de Liderin evine gidip şarj oluyor. O da bizim gibi gezegendeki madenlerden çıkardığımız Purp taşından elde edilen yakıtı kullanıyor.
Mifuda'da bir sürü canlı çeşidi yaşar. Hayvanlar, bitkiler, insanlar ve hibritler. Yani melezler. Bu hibritler deneyler sonucu ortaya çıkmış canlılardır. İnsanlara benzerler ama hayvan-insan karışımı bir şeylerdir. Ya da bitki-insan karışımı. Onlar insanlarla eşit görülür. Herkes barış içinde yaşar. Çünkü birkaç yıl önce Dünya'nın başına gelenler yüzünden ve başka gezegenlerde yaşamanın yasak olmasından dolayı kimse birbiriyle kavga etmek yada gezegene zarar vermek istemez. Arada bazı insanlar ve hibritler kavga çıkarabiliyor, hırsızlık yapıyor hatta daha da kötüsünü yapıyorlar. Lider onları Ölüm Yıldızı'na sürgün ediyor. Sürgünden kaçanlar da bir şekilde Ölüm Yıldızı'na gidiyor ve ölüyor. Onların da oraya nasıl gittiğini kimse bilmiyor. Ama o yıldız hakkında bildikleri tek bir şey var o da oraya giden her canlının öldüğü. Mifuda'da nüfusun fazla olması da yasaktır. Bu yüzden insanlar en fazla iki çocuk yapmak zorundadır. Ayrıca en ufak bir hatada ( örneğin bir bitkiyi ezince) o kişiyi hemen Ölüm Yıldızı'na sürer. Fakat tüm bunlara rağmen o çocuklar büyümüş, evlenmiş, çocukları hatta torunları olmuş. Ve o çocuklardan biri dedem Winter mış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Yıldızı
Science FictionÖlüm Yıldızı evrendeki bir yıldızdır. Ölüm prensesi yaşar burada. Oraya giden herkesi öldüren kötü bir prensestir. İki genç çocuk yaşar bu yıldızı merak eden. Biri fazla umursamaz, korkar çünkü. Diğeri merak eder, gitmek ister oraya. Gider de... İlk...