Capitolul 1

3 0 0
                                    


Ultima zi de vacanță aduce noi amintiri pentru Naomi, urmând primul ei an de liceu. O rază de soare din Septembrie o trezește pe Naomi încălzindu-i obrazul. Coboară din pat cu o figură arogantă pe față, privește spre uniforma de pe umeraș și își dă ochii peste cap, realizând că e prima zi de liceu. Coboară la micul dejun, își ia rucsacul pe spate și se îndreaptă spre mașina tatălui ei. Sosind în fața liceului, se îndreaptă cu tatăl ei spre curte, unde zărește diferite grupuri de elevi. Se așează în rândul clasei sale și în spatele ei îi observă pe Noah și Sabrina pupându-se. I se trezește un sentiment de greață și își îndreaptă privirea spre orice altceva. Simțindu-se dezgustată, privește în dreapta ei să vadă lângă cine s-a așezat și salută prietenește. În timp ce tatăl ei îi întrerupe șansa pentru o nouă prietenie spunându-i mirat că băiatul din spatele lor care era ocupat cu Sabrina, semăna la indigo cu Naomi.

Încep cursurile. Naomi se îndreaptă spre sala ei de clasă, fiind în întârziere. Dă buzna în sală și toate privirile se îndreaptă spre ea. Profesorul o invită în fața clasei și îi cere să se prezinte. Ea răspunde cu indiferență:

- Hey, mă numesc Naomi Cordero, am 15 ani și... am fost forțată să vin la acest liceu.

După ce rostește ultimele cuvinte toată clasa îi face galerie și este de acord cu ea. La care profesorul le cere să se potolească și o invită să ia un loc. Spre surprinderea lui Naomi,singurul loc liber era lângă Noah, băiatul cu păr creț și șuvițe blonde, cel care se sărutase mai devreme cu acea fata scundă și brunetă. Noah observând că Naomi se îndreaptă spre scaunul de lângă el, își așează ghiozdanul pe locul liber, până Naomi îi aruncă o privire rugătoare și atunci Noah lasă. Naomi se așează, iar neștiind ce oră era, îl intrebă pe Noah. Cu o privire amenințatoare, Noah își separează banca de cea a fetei fără ai raspunde la întrebare și continuă să roadă capacul pixului fară să își mai îndrepte capul sprea ea. Noah îi face cu ochiul altei fete, iar Naomi îi trage un pumn în braț. Neștiind motivul pentru care Naomi ar face asta o întreabă:

- Ce te-a apucat?

- Nu știu, poate îmi spui tu?

- De exemplu?

- De exemplu, cum îți permiți să îi faci cu ochiul acelei fete, când în pauză te-am văzut sărutându-te cu iubita ta.

- A, deci acum mă urmărești, spune Noah cu un zâmbet captivant.

- De ce te-aș urmari?... Las-o baltă.

Naomi își întoarce spatele către Noah, își încrucișează mâinile și începe să analizeze restul elevilor.

Se aude clopoțelul. Toți elevii ies din sălile de clasa, doar lui Naomi îi ia ceva până să se împacheteze. Între timp, iubita lui Noah, vine și îl sărută profund. Naomi simțindu-se dezgustată, iese afară în curtea școlii, iar Noah, întrerupând sărutul cu Sabrina, se uită după ea. Ajunge afară și se așează pe o bancă pentru a verifica daca nu are un nou SMS de la prietenul ei Aidan, de care a fost separată din cauza liceelor difeite.

O fată pe nume Hannah, se așează lângă ea și se prezintă:

- Hey, numele meu este Hannah, suntem în aceeași clasă, nu știu dacă m-ai văzut.

- Hey, nu, nu te-am văzut, îmi pare rău.

- Nu-i nimic. Apropo, te-am văzut ieșind din sala de clasă, îmi pare rău ca ai asistat la ăia doi când se pupau.

- Mda, nu-i nimic, sunt obișnuită de la cealaltă clasă.

- De la ce școală ai zis că vii?

- Din California de la Amberbook, chiar nu știu de ce a fost nevoie să vin aici, în Washington, la Westbrook.

- Eh, lasă că e bine și aici.

- Mda, dar acolo aveam mulți prieteni.

- O să vezi că și aici o să îți faci mulți.

- Ok, m-ai convins.

Cele două fete se îndreaptă spre sala de clasă pentru a începe ora. Din nou Naomi se așează lângă Noah.

După aproximativ 20 de minute, lui Naomi îi sună telefonul, era Aidan. Se învoiește de la profesor spunând că este important. Termină convorbirea cu Aidan și intră în clasă. Profesorul cu o mutră serioasă îi spune:

- Îmi poți spune și mie al cui a fost acel apel important, de mi-ai intrerupt ora?

Neștiind ce să răspundă, Naomi inventează ceva.

- Îmi cer scuze, a fost... de la spital, m-au informat că mama se simte mai bine și... că este în afara oricărui pericol.

- Bine domnișoară Cordero, acum poți să iei loc ca să putem continua ora.

- Da, desigur.

După școală, vin părinții ei să o ia. Tot drumul, îi pun întrebări despre școală, iar ea răspunde plictisită. Ajunge acasă, iar obosită fuge în camera ei fără să scoată un sunet. Își face temele, iar apoi trage un pui de somn.

După ce se trezește, intră pe Facebook și vede mai multe cereri de prietenie, sunt de la Noah, Hannah și de la alți necunoscuți, care presupune că sunt de la școala nouă. Acceptă cererea lui Hannah, iar pe celelalte le șterge, apoi încep să își scrie una alteia. Iar așa încep să se cunoască și să devină cele mai bune prietene. Au vorbit atât de mult, încât au pierdut noțiunea timpului și s-au culcat destul de târziu.

Separați din prima clipăWhere stories live. Discover now