Capitolul 3

2 0 0
                                    


În dimineața de miercuri, Naomi se trezește cu greu. Coboară obosită din pat și merge în baie pentru a se spăla pe dinți. Iese din baie și își îmbracă uniforma.

Coboară la micul dejun, dar observă că e singură în casă. Se uită pe ceas și observă că mai sunt aproximativ 5 minute până încep orele și în grabă merge în garaj pentru a vedea dacă nu a rămas întâmplător o bicicletă de la foștii proprietari, dar se înșeală. Merge să închidă casa, iar apoi pornește în fugă spre școală.

A ajuns la timp, ba chiar cu un minut înainte. Noah o vede și se repede la ea. Îngrijorat o întreabă:

- Unde ai fost atâta timp?

- Îmi cer scuze, spune Naomi pe un glas răgușit, m-am trezit târziu și părinții mei au plecat la locul de muncă.

- Ok, ok. Data viitoare te sun ca să te trezești mai repede.

Cei doi pornesc spre sala de clasă, iar în drum, Naomi o vede pe Hannah și o salută. Hannah cu o privire indiferentă, își continuă drumul fără a o băga în seamă pe Naomi. Aceasta văzând că Hannah nici nu s-a uitat la ea, merge și o întreabă:

- Ce s-a întâmplat?

- Păi văd că m-ai dat la o parte. Ieri te-am chemat lângă mine, dar tu ai preferat să rămâi cu băiatul ăla.

- Nu am preferat să stau cu el, doar că mi-a spus că vrea să fim prieteni și eu am acceptat.

- Ok, du-te și fii prietenă cu el.

Apoi Noah intervine între cele două și spune:

- Ce problemă ai cu Naomi?

- Nu am nici o problemă, doar că m-a lăsat baltă ieri pentru a sta cu tine în bancă, spune Hannah.

- Stai calmă, eu nu i-am dat voie.

Hannah bucuroasă de spusele lui Noah, îi cere scuze lui Naomi și îi dă o îmbrățișare. Naomi le face cunoștință lui Noah și Hannah și așa se împrietenesc toți trei. Intră profesorul în clasă, aceștia se așează și profesorul începe să predea.

Se aude clopoțelul și toți colegii ies din sala de clasă. Noah cu Naomi ies în curtea școlii și se așează pe o bancă, când ce să vezi, Noah o vede pe Sabrina cu cel mai rău băiat din școală, Bruce. Naomi vede că Noah îi privește insistent și îl întreabă:

- Ești ok?

- Da, de ce nu aș fii?

- Nu știu, poate pentru că fosta ta iubită s-a cuplat imediat cu altcineva.

- Aaa da, sunt în regulă cu asta.

- Păi și atunci de ce te uiți așa la ei?

- Doarece Sabrina s-a cuplat cu Bruce.

- Păăi, și cine e acest Bruce?

- Bruce e cel mai rău băiat din școală. E în clasa a 10-a. A rămas repetent de 2 ori. Anul acesta trebuia să termine lieul, dar...

- Ooo, mamă. Chiar că e rău.

- Stai să vezi. Anul trecut, și-a bătut iubita atât de tare, până a băgat-o în spital.

- Păi... Și Sabrina nu știe?

- Sigur că știe, chiar ea mi-a povestit, iubita lui era cea mai bună prietenă a Sabrinei.

- Și atunci de ce s-a combinat cu Bruce?

- S-a combinat cu el pentru a mă face gelos.

- Și ești?

- Nu am pentru ce să fiu gelos.

Se sună. Cu toții intră în sala de clasă. Se așază toți în bancă, Naomi lângă Noah. .Profesorul începe să scrie pe tablă şi, întorcându-se cu spatele, Hannah aruncă cu un bileţel spre banca lui Naomi, iar Noah observând-o, ia bileţelul şi îl deschide.

- Hei, ce faci? Spune Naomi în timp ce încearcă să îi ia bileţelul.

- Lasă-mă să îl deschid! Sigur nu e ceva secret.

Naomi se întoarce şi şopteşte:

- Scuze! Mi l-a luat!

Noah deschide bileţelul şi începe să citească conţinutul în șoaptă:

" Naomi, nu ştiu cum, dar cred că m-am îndrăgostit de Noah..."

Noah mirat, se întoarce şi îi zâmbeşte lui Hannah, iar ea îi zâmbeşte înapoi.

La sfârșitul orelor, Noah cu Hannah merg in parc şi discută, iar Naomi pleacă acasă cu mama ei. După ceva timp, Hannah o sumă pe Naomi şi îi dă vestea:

- Naomi, nu o să îţi vină să crezi, spune Hannah fericită.

- Ce?

- Sunt impreună cu Noah.

Naomi bucuroasă pentru prietena ei o felicită, iar după ce au terminat de vorbit Naomi pleacă până jos ca să mănânce şi apoi se culcă.

Separați din prima clipăWhere stories live. Discover now