I'll go to the moon just to get close to you,
But sitting in your room, I feel so far, far, far away.You know what to do to pull me into you,
'Cause every time you move, you take my breath, breath, breath away.You're singing a sad song, but you make it sound happy.
You got the perfect words to hurt me so, hurt me so good.You're playing my heart and I'm falling apart just like I knew I would.
Tell me why I save every last dance for you?
And everything you say, I memorize it all.
You know how to get me higher even when I wanna cry,
But you're setting me on fire just to warm, warm, warm you up.Everything about you kinda makes it sound happy.
How many words for you to hurt me so, hurt me so good.Hear you deep inside of me.
Your back and forth is slowly killing me.
Don't just leave me quietly,
Play your song and keep convincing me.***
Pójdę na księżyc, żeby być blisko Ciebie.
Ale siedząc w Twoim pokoju czuję się tak daleko.Wiesz co zrobić, żeby przyciągnąć mnie do Ciebie,
Ponieważ za każdym razem kiedy się ruszać, zabierasz mi oddech.Śpiewasz smutną piosenkę, ale sprawiasz, że brzmi szczęśliwie.
Masz doskonałe słowa żeby zranić mnie, zranić mnie tak dobrze.Grasz moim sercem i rozpadam się tak jak wiedziałam, że będę.
Powiedz mi, dlaczego zostawiam dla Ciebie każdy ostatni taniec?
I wszystko co mówisz, zapamiętuję.
Wiesz jak mnie podnieść, nawet gdy chcę płakać.
Ale podpalasz mnie tylko po to, by ogrzać, ogrzać i rozgrzać.Wszystko o Tobie sprawia, że brzmi to szczęśliwie.
Ile słów od Ciebie, by zranić mnie, zranić mnie tak dobrze.Słyszę Cię głęboko w sobie.
Twoje tam i z powrotem powoli mnie zabija.
Nie zostawiaj mnie po cichu,
Zagraj swoją piosenkę i przekonaj mnie.
CZYTASZ
Cytaty z piosenek TINI
RandomZapraszam do czytania cytatów z piosenek Martiny TINI Stoessel Okładka wykonana przez: mrs_devil13 ©️ tinixqueen1 stoessel 2018