yanımda ol

5.6K 334 312
                                    

Pişmandım... Deli gibi pişmanlık duyuyordum Jimin'i fark etmediğim için.

Aşkı başkalarında aradığım için..

Gerçek aşkı bulamadığım için...

Jimin'i kırdığım için..

Hala önümde, yerde oturup ağlayan Jimin'in elini tuttum. Onu ayağa kaldırmak için hafifçe kendime çektim.

Ayağa kalktı ve yüzüme baktı o güzel gözleriyle..

"Beni hiçbir zaman sevmeyeceksin değil mi?"

Titreyen sesi, gözümden bir yaş düşmesine sebep oldu.

Tepki vermemem ile kafasını eydi.

Hiç beklemediği anda kendime çektim karşımdaki bedeni. Sıkı sıkı sardım kollarımı etrafına. Kafasını göğsüme gömdü. Bende boynuna..

Derin derin içime çektim kokusunu. Zaman durmuştu. Sadece onun için ve benim için zaman akıyordu..

Kafasını kaldırıp yüzüme baktı. Bende ona baktım, gülümsedim..

Yanaklarını ellerim arasına aldım, gözlerinde kayboldum..

Sonra gözlerim dudaklarına kaydı bir anda. Eşsiz dudaklarına..

Dudaklarımı yavaşça yaklaştırdım. Gözlerimi kapadım. Yine yüzü vardı gözlerimde..

Sonra dudaklarımda hissettim, dudaklarını.. Kalbimde hissettim, kalbini..

Uzun uzun öptüm dudaklarını. Ne de güzeldi Jimin'imin dudakları..

Sonra ayırdım dudaklarımı dudaklarından..

Ezberlemek istercesine baktım mükemmel yüzüne..

Elini sıkıca tuttum. Ne de güzel yakışıyordu minik elleri ellerime..

Sokak arasından çıktık birlikte. Yürümeye başladık boş sokaklarda. Başını omzuma dayadı sonra. Bende öptüm saçlarını.

°
Yürüyüşümüz sahilde son buldu. Oturduk banklardan birine. Hava soğuktu, üşüyorduk.

Sardım kollarımı tekrardan. Başını tekrar koydu omzuma, bende başına koydum başımı. Öylece denizi izledik.

Sonra uyuduğunu fark ettim Jimin'imin. Uyurken bile güzeldi Jimin..

Kucağıma aldım Jimin'imi. Ne kadar da hafifdi bedeni. Ne kadar da masumdu Jimin'im.

Eve doğru yürüdüm kucağımda Jimin ile. ( adını ezberliyo çaktırmayın)

°
En sonunda eve gelmiştik. Arka cebimden anahtarımı çıkarmam gerekiyordu. Jimin'im kucağımdayken anahtarı almam imkansızdı.

Jimin'imi nazikçe kapının önüne yatırdım. Cebimden hemen anahtarı aldım ve deliğe yerleştirdim. Anahtarı çevirip açtım kapıyı.

Jimin'imi tekrar kucağıma aldım. İçeri girdiğimizde kapıyı ayağımla kapattım.

Odama çıkardım Jimin'imi. Yatağıma yatırdım. İnceledim yüzünü, öptüm yanağını.

Dolabımı açtım, Jimin'im için kıyafet çıkardım. Değiştirdim kıyafetlerini. Örttüm üstünü.

Yanına uzandım sonra. Sıkıca sardım kollarımı beline. İçime çektim kokusunu. Vazgeçemiyordum koklamaktan..

°
°
°
Sabahın erken saatlerinde bedenimde hissettiğim sıcaklık ile gözlerimi araladım.

Jimin... Bana sarılmış uyuyordu.

poor baby--jikook{✔}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin