ΣΧΕΔΙΑ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ

23 5 0
                                    

1

Περάσαμε τo υπόλοιπο της συνάντησης ξαπλωμένοι στο αφράτο χορτάρι ,κοίταζε τα αστέρια και εγώ εκείνη ,σκεπτόμενος το ταξίδι που μας περίμενε.

Μα ο χρόνος έφυγε γρήγορα , το ίδιο και το ''ραντεβου'' μας.Σηκωθήκαμε και πήραμε τον δρόμο για το σπίτι γελώντας .Φτάσαμε έξω από το κατώφλι της και τότε κατάλαβα ότι έπρεπε να την αφήσω να φύγει .Της άνοιξα την πόρτα και περίμενα την μορφή της να χαθεί στο εσωτερικό του σπιτιού ,αλλά αυτή έτρεξε και με αγκάλιασε .

Ένιωσα την καρδιά της να χτυπάει ρυθμικά πάνω στην δική μου.Με την δική μου.Θα έλεγε κανείς ότι για εκείνα τα λίγα δευτερόλεπτα γίναμε ένα.Αθώοι .Σαν το διάστημα ,σαν την έρημο .

<<Αύριο στο σπίτι μου κατά τις πέντε το μεσημέρι>>Είπε ,όταν ξεκόλλησε το σώμα της από πάνω μου.

Κατένευσα .Και κίνησα προς την κόλαση μου.

Όταν έπεσα στο κρεβάτι δεν ήταν κανείς σπίτι ,αλλά οι σκέψεις δεν έλεγαν να φύγουν από το μυαλό μου.Που θα πάμε ,πως θα πάμε ,πότε θα πάμε ,γιατί θα πάμε και για ποιόν λόγο θέλει εμένα μαζί της? Εγώ με το ζόρι έκανα κάτι σωστό σήμερα ,ρίχνοντας τις κούτες στον βλάκα τον Λενι

Αχχχχ είναι απαίσιο και τρομακτικό να έχεις θορυβώδες μυαλό ,γιατί έτσι δεν είσαι ποτέ μόνος , νιώθεις ότι σε παρακολουθούν συνέχεια.Νιώθεις τις σκέψεις να παίρνουν μορφή και να σε κυνηγάνε .Σαν να σε περιμένουν στα πιο σκοτεινά σοκάκια ,έτοιμες να σου επιτεθούν !

Αλλά μεταξύ μας,οι πιο επικίνδυνες σκέψεις είναι ειδυλλιακές και βασικά αδύνατον να έρθουν στην επιφάνεια της πραγματικής ζωής και όχι σε εκείνη του παράλληλου κόσμου που βρίσκεσαι την ώρα που είσαι μέσα τους.

2

Η επόμενη μέρα ξεκίνησε τρομερά φυσιολογικά.Οι γονείς μου ήταν ακόμα σε αυτό το ηλίθιο ταξίδι κάπου στην Ευρώπη ,χωρίς εμένα προφανώς ,δεν με ήθελαν και δεν τους ήθελα να γίνονται βάρος .

Ντύθηκα και βάλθηκα να ψάχνω μέρη που θα μπορούσαν δύο έφηβοι να καταφύγουν μακρυά από την σχιζοφρενική κοινωνία.Θα μπορούσαμε να πάμε στο Μέιν στην ανατολική Καλιφόρνια ή στο Αϊντάχο ή δεν ξέρω που αλλού!

Πέρασαν αρκετές ώρες έρευνας ,μέχρι που το βλέμμα μου έπιασε τον δείκτη του ρολογιού .Να πάρει είχε πάει τέσσερις και μισή !Άρπαξα το λάπτοπ και τα σχέδια μου και έτρεξα σαν τον παλαβό μέχρι το σπίτι της Ελλα.

ΑΣ  ΦΥΓΟΥΜΕNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ