Yoongi'nin ağzıma sıçmasının üstünden 2 hafta geçmişti. En son 1 hafta önce mesajlaşmıştık. Hâlâ bana mesaj atmaya devam ediyordu, ama ben sessize almıştım hiç bakmıyorum mesajlarına. Engellemek bile istedim ama yapamadım. Yoongi'yi unutmak benim için çok ama çok zor ilk aşkımın bir erkek olacağını ve ona bu kadar bağlanacağımı, hiç tahmin etmemiştim. Arkadaşlarım hatta arkadaşlıktan öte kardeşlerimin baskısı üzerine bugün okula gidecektim. Yoongi'yi görmek kalbimi acıtacaktı ama başka çarem yoktu.
Hazırlanıp, Yurttan çıktım ve yola koyuldum. Endişeliydim Yoongi'yi görecektim, Tüm okul benle dalga geçekti ama katlanmaktan başka çarem yoktu. Okulun önüne geldim ama bir türlü içeri girememiştim. Ders başladıktan sonra girmeyi düşündüm ve bir yerde oturup bekledim. Ders başlamıştı ve ben de okula girip, yavaş yavaş sınıfıma doğru yürüdüm. Sınıfın kapısını çalıp, içeri girdim. Sınıftakilerin kıkırdamasını duyabiliyordum. Tanrım cidden rezil durumdaydım. Hoca yüzümün halini sorunca, cevap vermeden "Geç kaldığım için özür dilerim." dedim, ve yerime oturdum. Ders boyu sınıftakilerin bakışlarına katlanmak, gülmelerine katlanmak çok zordu. Yoongi yüzünden ne hale düşmüştüm. Kalbim nasıl böyle biri için attı anlamıyorum.Nihayet zil çalmıştı ve sınıftan çıkıp yavaş yürümeye başladım. Bu sefer sadece sınıftakiler değil, diğer sınıftakiler de toplaşmış benimle dalga geçiyordu. Jin, jimin, Namjoon, Tae, Hoseok koşarak yanıma geldiler ve Jin kulağıma eğilip, "Onları aldırma hadi bahçeye gidelim."dedi. Aldırmadım ya da aldırmamaya çalıştım diyelim.
Bahçeye çıktık ve kim senin olmadığı bir köşeye geçtik. Geçer geçmez gözlerimden yaşlar akmaya başladı bir taraftan Yoongi'yi unutamamakm, bir taraftan rezil oluşum beni mahfetmişti, Bunalmıştım. Kardeşlerim de beni teselli etmekle uğraştılar bana pek yaradığı söylenemez ama iyi olduğumu söyledim ve ağlamayı kestim. Kafamı kaldırdım ve karşımda Yoongi'yi gördüm her ne kadar nefret etsemde özlemişim. Elinde çikolatalı süt vardı, suratında hafif bir gülümseme vardı. Kardeşlerime gitmelerini, benimler bir şey konuşacağını söyledi. İlk önce çok tepki verselerde, onlara gitmelerini söyledim, kavga çıksın istemiyordum. Kardeslerim gittiler uzun süre sessizlik oldu ve sonra konuşmaya başladı. "Süt içmeyecek misin ? Jugkook en sevdiğinden aldım" dedi. Tanrım cidden canım çok çekmişti ama kararlıydım içmeyecektim. "Canım istemiyor. Hem en sevdiğimin o olduğunu nerden biliyorsun." dedim. Hafif sırıtarak "Aynı okuldayız Kook seni tanımadan önce de ne zaman görsem çikolatalı süt içiyordun. Hadi ama iç inat etme şuan içmemek için can çekiştiğini biliyorum." dedi. Tanrım çok haklıydı dayanamadım, hemen alıp içmeye başladım. Nefes bile almadan hemen bitirdim.
Ardından yanımıza okulun piçi kim ho soon geldi. Cidden ondan nefret ediyordum bana dönüp "Jungkook şişiklerin biraz inmiş bakıyorum. Aa bu arada seni sikecek birini buldun mu bari ? Boşuna giymemişsindir fuck me yazan tişörtü." dedi. Yoongi yumruklarını sıkıyordu birazdan büyük kavga çıkacak sanırım. Kim ho soon'un gitmesini sağlamalıydım. "Kim ho soon git buradan senle uğraşacak vaktim yok." dedim. Ve bana dönüp "Benle uğraşacak vaktin yok ama seni bu hale getiren kişiyle konuşmaya vaktin var bakıyorum." dedi. Yoongi cidden çok sinirlenmişti, onu ilk defa böyle görüyordum. Yoongi kim ho soon'a "Bu konu seni hiç ilgilendirmez piç herif, seni öldürmeden önce siktirip gitmen iyi olur." dedi. Ben tam konuşacaktım ki Kim ho soon bana "Köle olmak nasıl bir şey Jungkook." dedi. Ve der demez Yoongi yumruğunu Ho soon'un yüzüne geçirdi, kısa zamanda nerdeyse bütün okul buraya toplasnmıştı. Ayırmaya çalışıyordum ama olmuyordu cidden ikisi de kendilerinden geçmişti, ölesiye birbirlerini vuruyorlardı. En son öğretmenler geldi, onlarında ayırmaya pek gücü yetmedi, en son "Yoongi lütfen artık dur, bir kez olsun beni dinle ve dur." dedim. Durmuştu ilk defa beni dinleyip durmuştu. Öğretmenler Ho soon ve Yoongi'yi disipline götürmüşlerdi, cidden Yoongi kovulacak diye çok korkmuştum. Benim yüzümden kovulmasını istemiyorum.Yoongi ve Ho soon toplantı odasından çıktı ve ikiside sınıflarına gitti. Uzaktan izliyordum her şeyi. Yoongi çantasını alıp okuldan çıktı ben de peşinden gittim. Uzun süre takip ettim ve en sonda durdu ve "Beni niye takip ediyorsun." dedi. Ben de cevaplamakta biraz zorlandım. "Şey ben sen sinirlisin diye biraz takip edeyim dedim zaten şimdi dönüyordum." dedim. Ve hızla arkamı döndüm, yürümeye başladım. Yoongi beni kolumdan tuttu ve hızla geri çekti hiç beklemediğim bir şey oldu. Yoongi "Çok özür dilerim, ben bir aptalım." dedi. Ve bana sımsıkı sarıldı. Evet Yoongi bana ilk defa sarıldı…
Yoongi'den beklenmedik hareketler görüyoruz yavaş yavaş kalbi jungkook'a mı kayıyor acaba ????? Diğer bölümler textine devam
Yorum yapıp oy verir misiniz lütfen sizi seviyorum❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me / Yoonkook
Fiction générale[Tamamlandı] Kookyy : Sen iste Uke de olurum bebeğim sorun yok. {TEXTİNG} Fic de atılan küfürler tabi ki de şaka amaçlıdır. Kullandığım küfürler bir çoğunuzun bildiği ve bazılarınızın şaka olarakta kullandığı küfürlerdir. Bunu yazıyorum çünkü küfürl...